Galeria Jurajska z najlepszym od czasu otwarcia wynikiem frekwencji

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

Galerię Jurajską w Częstochowie w dwa dni – 27 i 28 grudnia 2014 roku odwiedziło blisko 70 tys. klientów. To najlepszy wynik od otwarcia centrum w 2009 roku.

Jak poinformował zarząd centrum, mieszkańców Częstochowy przyciągnęły sięgające nawet -60 proc. przeceny w Galerii Jurajskiej. Największe centrum handlowe w mieście odnotowało właśnie najlepszy w swojej historii start zimowych wyprzedaży.

W pierwszy dzień po świętach galerię odwiedziło blisko 40 tys. osób. W drugi – ponad 30 tys. To nie tylko jeden z najlepszych wyników otwarcia sezonu przecen, ale także jeden z najlepszych wyników Galerii Jurajskiej w 2014 roku. Zdaniem Katarzyny Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej, spora w tym zasługa najemców i nowego podejścia do wyprzedaży. – Sklepy już przed świętami zaczęły kusić klientów wysokimi przecenami, ich boom nastąpił natomiast tuż po świętach, zaskakując wielu klientów wysokością rabatów. W przeciwieństwie do poprzednich lat, tegoroczne wyprzedaże zaczęły się ze sporym minusem. Wielu najemców na otwarcie dało nawet – 60 proc. to skusiło częstochowian – mówi.

Skusiła także liczba sklepów, jaka w tym roku wzięła w nich udział. W Galerii Jurajskiej wyprzedaże są obecne w ponad 170 sklepach. Przyłączyły się do nich zarówno popularne „siecówki”, jak również salony lokalnych najemców.

Średnia wysokość przeceny na starcie wynosiła w tym roku od – 30 proc. do -35 proc. Niektóre sklepy zaczęły jednak ze znacznie wyższego poziomu -50 i -60 proc. Efekt tak wysokich przecen, to aż 2 proc. wzrost odwiedzin jaki zanotowała Galeria Jurajska w pierwszych dniach po świętach.

Zresztą cały miniony rok zapowiada się w Galerii Jurajskiej na mocnym plusie. 2014 rok centrum kończy z najwyższym wskaźnikiem odwiedzin od jej otwarcia w 2009 roku – podają jej przedstawiciele. Od stycznia do grudnia Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6 milionów klientów. Także sam grudzień był frekwencyjnie najlepszym miesiącem odkąd powstało centrum.

– Od stycznia 2014 obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą galerią. Wpływ na to miała zarówno zmiana strategii marketingowej, jak również znaczące zmiany w portfolio najemców, które zostało dostosowane do oczekiwań lokalnego rynku. Kluczowa okazała się także strategia, dzięki której na bieżąco monitorujemy potrzeby zarówno najemców, jak i lokalnego rynku, możliwe szybko na nie odpowiadając. W efekcie tego tylko w 2014 roku pojawiło się u nas aż 11 nowych marek, w tym sklepy i salony tak pożądanych brandów jak Jysk, Monnari, 4F czy nowy koncept Sizeera – wylicza Katarzyna Korpak.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Galeria Jurajska usytuowana jest w Alei Wojska Polskiego 207. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich jest to debiut na lokalnym rynku handlowym. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2 tys. samochodów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016