Answear nowy sklep online

Strona internetowa została gruntownie przebudowana przede wszystkim z myślą o wygodzie klientów.

Co się zmieniło? Głównym celem projektu było zwiększenie czytelności strony i intuicyjności obsługi. Odświeżony został interfejs, grafiki oraz typografia, ukryto zaś funkcje i elementy, które nie muszą być widoczne przez cały czas.

Nowe zakładki produktowe

Ważną zmianą było zapewnienie czytelności oraz zachowanie spójnego wyglądu strony i jej funkcjonowania na wszystkich urządzeniach, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych –  tak, by użytkownik nie tracił orientacji, zmieniając urządzenie i nie musiał uczyć się serwisu na nowo.

ANSWEAR.com strona główna
Strona główna sklepu Answear.com

Nowy Answear jest nie tylko ładniejszy, ale przede wszystkim także szybszy. Wyszukiwanie produktów i ładowanie się strony zostało znacznie przyspieszone dzięki nowemu silnikowi bazodanowemu.

Aby ułatwić poruszanie się w serwisie, oprócz zakładek: On, Ona, Dziecko dodano nową zakładkę z markami Premium, a także sekcję najczęściej wyszukiwanych marek i kategorii. Dzięki funkcji quick view klient przeglądający listę produktów może sprawdzić dostępne rozmiary danego modelu bez potrzeby wchodzenia na stronę produktu. Dodana została także opcja ukrycia marek, które klienta nie interesują.

Na karcie produktu widoczne są teraz dwa duże zdjęcia (zamiast jednego) oraz szczegółowy opis (który dawniej był widoczny dopiero po rozwinięciu). Została również dodana informacja o ostatniej sztuce danego rozmiaru, a także możliwość otrzymania powiadomienia o powrocie wyprzedanego rozmiaru do sklepu.

Dodatkowe opcje sortowania

Ponieważ klienci bardzo lubią korzystać ze schowka, został on wzbogacony go o kilka dodatkowych funkcji. Powiększono zdjęcia oraz dodano opcję sortowania według różnych filtrów (alfabetycznie lub według ceny). Klienci zyskali także możliwość otrzymywania powiadomień o przecenie lub powrocie wybranego produktu do sklepu oraz funkcję tworzenia „listy marzeń”, którą mogą przesłać bliskim.

ANSWEAR.com karta produktu
Nowa karta produktu

Kupujący mogą też korzystać z nowej opcji dostawy: teraz oprócz dostawy kurierem, za pośrednictwem Paczkomatów oraz odbioru osobistego w salonach Medicine i Answear, przesyłki można też odbierać w kioskach Ruchu na terenie całej Polsce.

Uproszczono przy tym procedurę zwrotów kurierem. Klienci nie muszą już drukować dokumentów przewozowych. Teraz kurier odbierający paczkę ma uzupełnione dokumenty ze sobą.

Answear.com to polski sklep internetowy, który w swojej ofercie ma ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 najmodniejszych światowych marek (m.in. Diesel, Mango, Lee, Wrangler, Desigual, Guess Jeans, Hilfiger Denim, Simple CP). Wszystkie produkty wysyłane są do w ciągu 24 godzin.