Zarząd CREAM zadowolony z wyników Galerii Askana

Galeria Askana

Galeria Askana

Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim zarządzana przez Caelum Real Estate Asset Management (CREAM) kończy siódmy rok działalności sukcesem. Stabilna pozycja Galerii w obliczu coraz większej konkurencyjności i nasycenia powierzchnia handlową w mieście to, w opinii zarządu, składowa wielu czynników: odpowiednio dobranego tenant mix i procesu rekomercjalizacji, sposobu zarządzania i przemyślanej strategii marketingowej.

– Ostatni rok działalności to udany proces rekomercjalizacji Galerii Askana. W obliczu konkurencji równie ważne jak warunki, na których zawierane są umowy staje się pełne przekonanie o tym, że dana sieć handlowa związuje się z projektem prawidłowo zarządzanym i posiadającym potencjał rozwoju – a takim właśnie jest Galeria Askana. Bieżąca analiza działalności najemców i pomysł na stałe poprawianie oferty, skuteczne działania marketingowe oraz prawidłowe zarządzanie obiektem, to kluczowe argumenty które decydują o sukcesie Askany – podkreśla Grzegorz Mroczek, Vice President Caelum Real Estate Asset Management (CREAM).

W 2014 roku przedłużono oraz podpisano nowe umowy z 23 najemcami, którzy wzbogacili i poszerzyli ofertę Galerii Askana. Wprowadzona została m.in. strategiczna zmiana w projekcie dzięki poszerzeniu współpracy z grupą LPP, która przejęła sklep Reserved, prowadzony dotychczas przez franczyzobiorcę. Nowy salon zostanie przebudowany i powiększony o 200 mkw. Ponadto podpisane zostały umowy z kolejnymi brandami należącymi do wspomnianej grupy tj. z Mohito i Sinsay, które wpisują się w strategię pozycjonowania projektu. Od grudnia klienci Galerii Askana mogą skorzystać także z pierwszego w Gorzowie Textil Marketu a także, dotąd nieobecnego w Askanie, sklepu zoologicznego Zielone Zoo. Wkrótce otwarty zostanie też sklep marki Ryłko.

W nowej odsłonie i lokalizacjach zaprezentowały się także marki obecne w Galerii Askana od jej otwarcia tj. Gino Rossi, Molton, Vistula oraz Wólczanka.

Na sukces centrum wpływ mają niewątpliwie właściwie dobrane narzędzia, formy promocji
i wydarzenia przekładające się na popularność Galerii Askana.

– Różnorodne wydarzenia organizowane przez Galerię Askana są profilowane w taki sposób, aby poza odwiedzalnością, przekładały się i miały wpływ na wyniki najemców. Stąd tak uważne planowanie działań marketingowych, by dostosować je do zmieniających się oczekiwań klientów i rynku. Galeria Askana to centrum, które przez 7 lat swojej działalności zbudowało bardzo dobre relacje ze społecznością, co znajduje odzwierciedlenie w nowatorskich projektach realizowanych z myślą o mieszkańcach Gorzowa i regionu – wyjaśnia Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana.

Efektem synergii strategii marketingowej, tenant mixu oraz działań zarządczych jest systematyczny wzrost zarówno footfallu, jak i obrotów. Ich poziom w drugiej połowie roku był najwyższy od 2012 roku, a dynamika niejednokrotnie przedstawiała wzrost dwucyfrowy.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, prawie 19 tys. mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów. C&A, Promod, Solar, Simple, restauracja Sphinx, multiplex Helios z salami na 1,2 tys. osób – to tylko niektóre z marek znajdujących się w Galerii Askana. Zarządcą Galerii Askana jest CREAM. CREAM zarządza obecnie portfolio 17 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience”, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe nieruchomości typu „stand-alone”.

Reklama

Galeria Jurajska