Bytom z 23 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży

Salon Bytom

Salon Bytom

Spółka Bytom SA w grudniu 2014 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 12,73 mln zł, co oznacza wzrost 23 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2013. Wówczas spółka wypracowała łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 10,37 mln zł.

Natomiast przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom SA w grudniu 2014 roku wyniosły 12,11 mln zł, a rok wcześniej 10,04 mln zł. To oznacza wzrost o 21 proc. rok do roku.

W okresie od stycznia do grudnia 2014 roku spółka zanotowała łączną sprzedaż w kwocie 100,55 mln zł, czyli wzrosły o 25 proc. w porównaniu do zeszłego roku. Natomiast sprzedaż detaliczna w tym okresie osiągnęła poziom 94,74 mln zł (wzrost o 24 proc.).

Obecnie w ramach sieci Bytom działa 80 sklepów na terenie kraju. W 201 4 roku otwarto 8 nowych punktów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 tys. mkw. Sklepy otwarto m.in.: w Centrum Handlowym Lublin Felicity, CH Kalisz Amber, Galeria Łódzka, Galeria Alfa w Białymstoku, Galeria Warmińska w Olsztynie, Galeria Sfera w Bielsku Białej. Sklepy zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska