Ponad 1000 punktów handlowych Kolporter

Salon Kolporter

Salon Kolporter

1002 – dokładnie tyle punktów sprzedaży liczy obecnie sieć handlowa Kolporter po tym, jak w grudniu 2014 otwarto nowe saloniki prasowe i salony Top-Press. Tych pierwszych jest obecnie na rynku 813, drugich – 189.

Kolporter konsekwentnie kontynuuje rozpoczętą w 2014 r. strategię polegającą na uruchamianiu nowych punktów przede wszystkim w miejscach atrakcyjnych handlowo, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety i dyskonty.

W grudniu nowe Top-Pressy otwarto w galerii handlowej w Dębicy, Outlet Center w Lublinie oraz Centrum Handlowym Galaxy i Real w Szczecinie. Natomiast saloniki prasowe zostały otwarte m.in. w galerii handlowej w Raciborzu, centrum handlowym w Białej Podlaskiej, a także w galerii handlowej i obiekcie Carrefourze w Zielonej Górze. Nowe saloniki wystartowały też w Gdańsku, Busku-Zdroju, Krynicy i Jaworznie.

Kolporter to nie tylko lider na polskim rynku dystrybucji prasy, firma dysponuje również znaną ogólnopolską siecią handlową, która właśnie przekroczyła liczbę tysiąca punktów sprzedaży.

Dla przypomnienia pierwszy własny punkt spółka otworzyła w 1994 r. w Kielcach. Wkrótce sieć handlowa Kolportera objęła całą Polskę, a punkty sprzedaży zyskały nazwę saloników prasowych. To popularne małe samoobsługowe sklepy, z wejściem do środka, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, doładowania prepaid, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki i książki. Saloniki prasowe świadczą ponadto usługi elektroniczne, klienci mogą też na miejscu opłacić domowe rachunki.

W 2009 r. sieć handlowa Kolportera powiększyła się o salony Top-Press, które są unowocześnioną i rozbudowaną wersją saloników prasowych.

Reklama

Galeria Jurajska