Solar poprawia wyniki sprzedaży

Solar

Solar

Zarząd Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2014 roku wyniosły 12 mln zł, w tym salony własne osiągnęły (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA oraz outletach) – 11,2 mln zł.

Dla porównania przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2013 roku wyniosły 11,4 mln zł, w tym w salonach własnych – 10,6 mln zł. Taki sam wynik firma uzyskała w grudniu w 2012 roku.

Dla przypomnienia w trzecim kwartale 2014 roku Grupa Kapitałowa Solar Company zanotowała niewielki 2,6 proc. spadek przychodów w porównaniu do analogicznego kwartału 2013 roku. W okresie tym udało się utrzymać stałą wartość kosztów stałych i znacznie obniżyć wartość sprzedanych towarów (spadek o 13 proc. w związku z charakterystyką kolekcji wiosna/lato).

Obecnie odzież i akcesoria brandu sprzedawane są w 79 sklepach własnych (w tym w 11 outletach), 20 sklepach franczyzowych (w tym w 8 zagranicznych) oraz w 134 sklepach partnerskich (w tym w 38 zagranicznych).

Firma działa na rynku od 1989 roku. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016