Neinver: rok 2014 pod znakiem racjonalizacji wydatków

Magdalena Chachulska, Neinver

Magdalena Chachulska, Neinver

W opinii przedstawicieli spółki Neinver miniony rok dla deweloperów upłynął pod znakiem rozbudowy i rewitalizacji obiektów handlowych. Z kolei dla klientów był to czas przemyślanych zakupów.

– W 2014 roku obserwowaliśmy utrzymujący się trend racjonalizacji wydatków wśród klientów centrów handlowych. Centra wyprzedażowe wciąż zyskują na popularności, bo Polacy stawiają na przemyślane zakupy – ofertę cenionych marek, dobrych jakościowo i w rozsądnych cenach. A to doskonale wpisuje się w koncepcję marki Factory – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Magdalena Chachulska asset management director firmy Neinver.

– Rozbudowy i rewitalizacje zdecydowanie zdominowały zmiany na rynku retailu w Polsce w mijającym roku. Wiele dojrzałych centrów handlowych wymagało unowocześnienia. Inne zmieniają swój profil, albo wykorzystują potencjał miejsca i przyzwyczajenia zakupowe swoich klientów, dobudowując nowe przestrzenie – podkreśla przedstawicielka Neinver.

Jak poinformował zarząd Neinver, w centrach zarządzanych przez spółkę, do których należą Galeria Malta i Galeria Katowicka, skupiono się przede wszystkim na wzmocnieniu już istniejącej oferty oraz wprowadzeniu dodatkowych ułatwień i udogodnień dla klientów.

– Te działania będziemy kontynuować nie tylko w 2015 roku, ale również w kolejnych latach

Przypomnijmy, spółka Neinver wiosną ubiegłego roku rozpoczęła rozbudowę Factory Ursus.

– Chcemy wykorzystać potencjał komunikacyjny, który przyniosła przebudowa ulic w samej dzielnicy Ursus – dogodne połączenie z centrum Warszawy i popularną obwodnicą. Na budowie widać znaczące postępy prac. Działamy zgodnie z harmonogramem, który zakłada oddanie Factory Ursus w nowej formie jesienią tego roku – podsumowuje Magdalena Chachulska.

Neinver jest deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości. Od czasu założenia w 1969 roku, działalność spółki skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami, w tym parkami biznesowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 15 lat, Neinver wybudował obiekty komercyjne o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016