Fabryka Formy
Fabryka Formy

O korzyściach wynikających z lokalizowania klubów fitness w centrach handlowych zarówno dla właścicieli galerii i najemcy redakcji Retailnet.pl mówi z Ireneusz Sęk założyciel i właściciel Fabryka Formy SA.

Kluby fitness Fabryka Formy otwierane są zarówno w centrach handlowych, jak i biurowcach. Które z tych lokalizacji są dla was lepsze?

Każde nowe miejsce, w którym otwieramy Klub Fitness Fabryka Formy jest starannie wyselekcjonowane przez nasz zespół projektowy. W przypadku centrów handlowych istnieje rosnąca tendencja współpracy z klubami fitness. Dla naszych placówek traffic centrum handlowego pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, także tych, którzy wcześniej nie mieli do czynienia ze sportem. Zaletą centrów handlowych, jest również to, iż dokonując zakupów czy korzystając z innych usług, poten¬cjalny klient galerii może stać się naszym klubowiczem.

Niemniej jest to efekt synergiczny – otwierając klub Fabryki Formy w danej galerii handlowej często generujemy w niej olbrzymi wzrost traffic oraz wzrost sprzedaży u pozostałych najemców, gdzie to nasz klubowicz stawał się ich klientem. Wspólne działania promocyjne i marketingowe, cross promocje inicjowane czy współorganizowane przez Fabrykę Formy są dla zarządców galerii dużą korzyścią. Poprzez nasze działania marketingowe docieramy do mieszkańców, zarządców miast, gmin, rad osiedli czy b2b z informacją, że otwieramy nasz klub fitness w danej galerii handlowej. Inicjujemy działania promocyjne outdoor oraz w samej galerii handlowej, wspieramy akcje even-towe propagujące zdrowy styl życia wokół galerii. A to daje samej galerii efektywne dotarcie z informacją o jej najemcy i sprowadza do tej lokalizacji.

Warto zaznaczyć, że aktualnie jesteśmy na etapie, gdzie wiele centrów handlowych odzy¬wa się do Fabryki Formy, oferując powierzchnie pod nasze kluby fitness. Coraz częściej deweloperzy i same galerie handlowe składają nam oferty swoich powierzchni. Przyczyną jest to, że rośnie świadomość, że podczas realizowanej współpracy z Fabryką Formy centra handlowe korzystają z promocji jakie niesie nasza marka i w ramach wspólnych działań jesteśmy wymieniani jako kluczowy najemca. Jako odpowiedzialny partnerem biznesowy, intensywnie analizujący kryteria wejścia stajemy się znaczącym partnerem dla samej galerii. Wiemy, że generowany przez Fabrykę Formy target i co za tym idzie – dobry traffic, a także wysoka jakość wizerunkowa i obsługi klienta są gwarancją nie tylko wizytówki dla danej galerii, ale przynoszą wymierne korzyści ekonomiczne. Wspólne działania prmocyjno-marketingowe wpływają na synergiczność efektów oraz systematyczny wzrost świadomości marki także galerii, w której mieści się klub Fabryki Formy.

Fabryka Formy
Fabryka Formy

Fabryka Formy SA od 2009 roku prowadzi działalność w obszarze Fitness&Wellness, od 2011 roku jest również notowana na rynku NewConnect. Przyjęty przez spółkę model biznesowy zakłada budowę nowoczesnej sieci centrów fitness w Polsce pod nazwą Fabryka Formy. Obecnie sieć składa się z 9 klubów m.in.: Galeria Green Point (Poznań), Galeria Sucholeska Suchy Las, Galeria Mallwowa (Poznań), CH Panorama (Gorzów Wlkp.), Atrium Felicity w Lublinie, Galeria Amber (Kalisz). Pierwszy klub Fabryki Formy, który powstał w 2009 roku, ma ponad 3 tys. mkw., kolejne – około 1,5 tys.–1,7 tys. mkw.

Fabryka Formy została nominowana do nagrody SCF Leisure & Fitness Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.