Sieć MarcPol modernizuje sklepy

MarcPol

Polska sieć spożywcza MarcPol zmodernizowała tylko w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów MarcPol i prezentacja produktów na półkach.

MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r.

– Chcemy, żeby nasi klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku – mówi Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol SA.

W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.

– Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów – dodaje Iwona Zarucka. Mając na uwadze zwiększenie komfortu klientów po przebudowie zyskano znacznie więcej przestrzeni, co przy atrakcyjnych cenach i asortymencie dodatkowo poprawia komfort robienia zakupów.

MarcPol SA powstał w 1988 roku. Jest jedną z największych polskich sieci handlowych liczących ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno centra handlowe o powierzchni ponad 4 tys. mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska