Kiko Milano z kolejnym sklepem w Polsce

Kiko Milano

Jak ustaliła redakcja Retailnet w lutym nastąpi otwarcie drugiej lokalizacji w Polsce marki kosmetycznej Kiko Milano. Sklep sieci znajdzie się w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu należącym do portfolio firmy Echo Investment.

Salon marki we wrocławskiej galerii znajdzie się na poziomie 0 przy punkcie informacyjnym, pomiędzy sklepami marek Mango i Apart. Kiko Milano zajmie lokal o powierzchni 120 mkw.

Marka Kiko Milano zadebiutowała w ubiegłym roku. Pierwszy sklep marki został otwarty w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie i zajął powierzchnię 100 mkw.

Kiko Milano to popularna włoska marka kosmetyków oferująca ponad tysiąc produktów do makijażu pielęgnacji ciała oraz akcesoriów z branży kosmetycznej.

Firma Kiko Milano rozwija swoją sieć wyłącznie w oparciu o otwarcia salonów własnych. Marka nie umożliwia współpracy na zasadach franczyzy. Firma posiada swoje salony w większości państw Europy Zachodniej, ale także USA. Najwięcej salonów sieci znajduje się we Włoszech – ponad 300 sklepów. Ponad 120 salonów marki mieści się w Hiszpanii, ponad 100 – we Francji, prawie 40 – w Niemczech i 20 – w Portugalii. Firma posiada też po kilka sklepów w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Austrii oraz w USA.

Polska jest pierwszym krajem części Europy Środkowej-Wschodniej, w którym firma Kiko S.r.l. otworzyła swój monobrandowy sklep. Poza salonami regularnymi marki, spółka otwiera także salony outletowe Kiko, które mieszczą się między innymi w obiektach handlowych we Włoszech.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016