CH Toruń Plaza
CH Toruń Plaza

Jak ustaliła redakcja Retailnet do grona najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Toruń Plaza dołączył salon sieci Monnari. Marka tym samym poszerzyła w obiekcie ofertę odzieży dla kobiet dojrzałych. Sklep sieci zajął lokal o powierzchni 224 mkw. na poziomie 0. Monnari w toruńskiej galerii sąsiaduje bezpośrednio z salonami marek Massimo Dutti i Apart.

Centrum Handlowo – Rozrywkowe Toruń Plaza istnieje od listopada 2011 roku. Jego powierzchnia GLA to ok. 40 tys. Na zmotoryzowanych czeka 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Toruń Plaza znajdują się sklepy polskich i zagranicznych marek takich jak: TK Maxx, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, H&M, C&A, New Yorker, Reserved, Cropp Town, House, Home&You, Smyk, Mango, Kappahl, Camaieu, Ecco, Gino Rossi, Prima Moda, Simple, Tally Weijl, Promod, Orsay, Rossmann, Douglas i wiele innych. Ponadto do dyspozycji klientów, centrum pozostawia liczne kawiarnie i restauracje. Toruń Plaza to także część rozrywkowa z klubem Pure Jatomi, centrum rozrywki Fantasy Park oraz multipleksem Cinema City z ośmioma salami kinowymi.

Grupa Plaza Centers jest deweloperem centrów handlowo-rozrywkowych, działającym na obszarze rynków wschodzących. Grupa koncentruje się na budowie nowych obiektów oraz – tam, gdzie dostrzega odpowiedni potencjał – przebudowie już istniejących. Prowadzi swoją działalność zarówno w stolicach poszczególnych państw, jak i największych miastach regionalnych.

Plaza Centers jest obecna na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od 1996 roku, kiedy to jako pierwsza zbudowała na Węgrzech nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe. W kolejnych latach rozpoczęła działalność w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, zdobywając doświadczenia w zakresie budowy, najmu oraz sprzedaży powierzchni handlowej i rozrywkowej. Począwszy od roku 2006 grupa rozszerzyła geograficzny zasięg swojej działalności poza obszar europejski, wchodząc na rynek indyjski, a od 2010 roku prowadzi także inwestycje w Stanach Zjednoczonych.