H&M ze znacznym wzrostem sprzedaży w grudniu

Sklep H&M

Sklep H&M

Przychody ze sprzedaży Grupy H&M wzrosły o 15 proc. w walutach lokalnych w grudniu 2014 w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku – wynika z raportu spółki. W całym 2014 roku firma prowadziła dalszy rozwój swojej sieci sklepów. Jak ustaliła redakcja Retailnet firma w 2014 roku otworzyła w Polsce łącznie 18 salonów swojej flagowej sieci w miastach różnej wielkości. Z kolei na dzień 31 grudnia 2014 łączna liczna salonów marek grupy wyniosła 3537. Dla porównania na koniec grudnia 2013 roku Grupa H&M posiadała 3176 sklepów.

Średnia powierzchnia sklepów sieci w Polsce wynosi 2-2,1 tys. mkw. Firma H&M rozwija się w Polsce głównie na terenie centrów handlowych. Zdarzają się jednak pojedyncze lokalizacje przy ulicach, jak salon mieszczący się przy ul. Nowy Świat w Warszawie.

Firma od pewnego czasu znacznie poszerza ofertę produktową. Do sklepów sieci wprowadzono powiększoną linię H&M Sport, a także poszerzono ofertę obuwia. Firma prowadzi też sprzedaż za pośrednictwem internetu w oficjalnych sklepach online. Obecnie pracuje nad otwarciem e-sklepu w Polsce.

Marka H&M otrzymała nominację do nagród SCF Fashion Retailer of the Year 2015 oraz SCF Best Expansion Retailer of the Year 2015. Z kolei Joanna Jóźwiak z H&M otrzymała nominację do nagrody SCF Retailers’ Awards w kategorii The Best Manager of the Year. Więcej szczegółów znajduje się TUTAJ.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016