5 mln zł na rozwój sieci sklepów Gino Rossi i Simple w 2015 roku

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

– Nakłady na nowe otwarcia i remonty sklepów Gino Rossi oraz Simple nie powinny przekroczyć 5 mln zł, ale rzeczywisty wypływ gotówki nie powinien być wyższy niż 1 mln zł, ponieważ większość inwestycji będzie finansowana leasingiem. Dodatkowo sklepy zagraniczne realizowane są w formule franczyzowej – czyli jako firma nie ponosimy nakładów inwestycyjnych, są one po stronie partnera – mówi redakcji Retailnet.pl Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

– W sieci Gino Rossi w 2015 roku chcemy otworzyć 4-5 sklepów w Polsce i około 5 za granicą (1-2 w krajach nadbałtyckich, 2 w Czechach, 1 na Słowacji). Planujemy też przeprowadzić około 5-6 remontów sklepów Gino Rossi. W 2015 roku będziemy chcieli otworzyć 7 sklepów Simple i powiększyć 3-4 istniejące sklepy – dodał Tomasz Malicki.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć Gino Rossi obejmuje ponad 88 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast Simple Creative Products to ponad 56 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Według założeń spółka powiększy sieć sprzedaży detalicznej do 97 sklepów Gino Rossi oraz do 62 salonów Simple.

Sieć Gino Rossi została doceniona przez Jury nagrody SCF Retailer of the Year 2015 poprzez nominacje w kategorii Footwear Retailer. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016