Dekada Nowy Targ: wszystkie lokale już działają

Dekada Nowy Targ

Dekada Nowy Targ

Centrum handlowo komunikacyjne Dekada Nowy Targ, zrealizowane przez spółkę Dekada Realty, osiągnęło pełen poziom komercjalizacji. Po zakończeniu wszystkich etapów inwestycji, obecnie wszystkie lokale w pełni funkcjonują.

Ostatnim najemcą, który dołączył do nowotarskiej Dekady została sieć Martes Sport, która zajęła lokal o powierzchni 338 mkw. Sklep rozpoczął działalność pod koniec ubiegłego roku, dzięki czemu wszystkie wynajęte w obiekcie sklepy prowadzą już regularną działalność i są dostępne dla kupujących.

– Pomimo relatywnie krótkiej obecności nowotarskiej Dekady na rynku, przynosi ona zarówno nam i najemcom satysfakcjonujące wyniki. Wszystkie obiekty sieci Dekada łączące funkcję komunikacyjną z handlem radzą sobie bardzo dobrze i widzimy sens w dalszym rozwijaniu tego segmentu naszej działalności. Negocjujemy nowe umowy ze spółkami komunikacyjnymi na kolejne tego typu lokalizacje, o których efekcie będziemy już niebawem informować. Jednocześnie intensywnie pracujemy nad rozpoczęciem najnowszej inwestycji handlowo-komunikacyjnej w Ciechanowie, której budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku – komentuje dla redakcji Retailnet Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.

Dekada Nowy Targ została uruchomiona 25 marca ub. r. i od samego początku cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców miasta i regionu, która przekłada się na dobrą odwiedzalność i wysokie wyniki sprzedażowe najemców.

– Cieszymy się, że możemy współtworzyć ofertę handlową nowotarskiej Dekady. Doceniamy przede wszystkim fakt lokalizacji bezpośrednio przy dworcu autobusowym oraz obecność znanych marek w obiekcie, co pozwala na utrzymywanie stałego, wysokiego wskaźnika odwiedzalności. Ziko Apteka, oferująca szeroki asortyment w niskich cenach szybko zyskała popularność wśród odwiedzających Dekadę, co wyraźnie przekłada się na poziom osiąganych przez aptekę obrotów – mówi Monika Tykarska, dyrektor operacyjny spółki Ziko Apteka.

Najemcy podkreślają również, że kluczem do sukcesu nowotarskiej Dekady jest dobra i efektywna współpraca z zarządcą obiektu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z obecności w tym miejscu, choć dopiero teraz zbliżamy się do break-even. Wybraliśmy Dekadę Nowy Targ ze względu na profesjonalnego, doświadczonego operatora i obecność dworca autobusowego. Poza tym wierzyliśmy i wierzymy w potencjał Nowego Targu. Nasze założenia zaczynają się sprawdzać. Obroty systematycznie rosną, a my rozumiemy, że budowanie zaufania do marki w nowym miejscu musi trochę potrwać. Dekada jest dobrym partnerem, nasze sugestie są wysłuchiwane, a problemy rozwiązywane – komentuje Kinga Łozińska-Czaja, właściciel kawiarni Green Lemon.

Na wysokie wskaźniki footfallu wpływa również dogodna lokalizacja obiektu – bezpośrednio przy drodze krajowej nr 47, czyli popularnej „Zakopiance”, a także połączenie z nowoczesnym dworcem autobusowym, co zapewnia dogodny dojazd dla mieszkańców miasta, całego regionu Podhala, jak i licznie podróżujących w tamten rejon turystów.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników odwiedzalności naszego sklepu. Wysoki footfall przekłada się również na satysfakcjonujące obroty, które są wyższe, niż początkowo zakładaliśmy. Najlepszymi sprzedażowo miesiącami jak do tej pory był dla nas okres od kwietnia do czerwca, październik oraz grudzień. Do tych wyników z pewnością przyczynia się doskonała lokalizacja obiektu w ścisłym centrum miasta, obecność prężnie funkcjonującego dworca autobusowego, skupiającego całą lokalną ofertę przewozową oraz zróżnicowany miks najemców – podsumowuje Monika Ścisłowicz, właściciel salonu odzieżowego marki Butik.

Dekada Nowy Targ jest obiektem o powierzchni 3,3 tys. mkw. GLA, na której znajduje się 15 lokali handlowo – usługowych, oraz nowoczesny dworzec autobusowy, obsługujący miejskich, regionalnych i ogólnopolskich przewoźników. Najemcami są takie marki jak Tesco, Rossmann, Pepco, obuwie CCC oraz Szpila, Butik, Apteka Ziko, kawiarnia Green Lemon, sieć telefonii komórkowej Play oraz Orange, a także liczne punkty usługowe. Do dyspozycji Klientów centrum jest 150 miejsc parkingowych.

Centrum handlowo-komunikacyjne w Nowym Targu to druga z kolei tego typu inwestycja spółki Dekada Realty. Poprzednia – w Myślenicach – została otwarta w 2011 i od samego początku notuje stały, wysoki footfall. Trzecia z nich – w Brodnicy w woj. kujawsko – pomorskim – uruchomiona została pod koniec lipca ubiegłego roku. Kolejne centrum handlowo-komunikacyjne sieci Dekada powstanie w Ciechanowie, a jego otwarcie planowane jest na I połowę 2016 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016