Douglas: dziś w handlu liczy się przede wszystkim consumer experience

Agnieszka Mosurek- Zava

Agnieszka Mosurek- Zava, Douglas

Zdaniem Agnieszki Mosurek-Zava, prezes Douglas dla klientów kupujących produkty ekskluzywne przede wszystkim liczą się doświadczenia zakupowe. Coraz więcej Polaków szuka też nowych marek, które dotychczas były niedostępne na naszym rynku. Dlatego właściciele perfumerii muszą sprostać wymaganiom klientom i wprowadzać do oferty wciąż nowe marki.

– Trendem, który bardzo wyraźnie rysuje się na rynku luksusowych perfum i kosmetyków, jest przede wszystkim koncentracja na rozwoju usług, ponieważ polski konsument coraz częściej poszukuje wartości dodanej. Dzisiaj w handlu liczy się przede wszystkim consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Jest to jeden z niewielu czynników, które są realną przewagą konkurencyjną na rynku kosmetycznym. Klienci mają coraz mniej czasu i chcieliby otrzymywać gotowe rozwiązania, aby szybko załatwić wiele spraw w jednym miejscu – dlatego firmy powinny wychodzić im naprzeciw – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

– Drugim, bardzo istotnym elementem consumer experience w obszarze luksusowych kosmetyków jest ciekawy i zgodny z najnowszymi trendami produkt. Polacy poszukują nowych, ciekawych marek, a my z roku na rok powiększamy ich portfolio. Nasi klienci są też otwarci na edukację kosmetyczną i bardzo cenią sobie kompleksowe podejście do urody i kompetentną obsługę. W ostatnich latach zauważyliśmy ogromny wzrost znaczenia kanału sprzedaży online. Klienci coraz bardziej interesują się zakupami w internecie – mają konkretne wymagania co do procesu zakupowego, cenią swój czas i wygodę. Z tego względu istotny jest multichannel, czyli konsekwentne integrowanie kanału sprzedaży stacjonarnej z internetową. Klienci doceniają dostępność pełnego asortymentu w ofercie online, usługi dodatkowe i gwarancję oryginalności kosmetyków – dodaje prezes Douglas Polska.

Firma Douglas posiada obecnie w Polsce 113 sklepów zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych i przy prestiżowych ulicach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska