Kolekcja Yes
Kolekcja Yes

Zdaniem Joanny Pustkowskiej, dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej Yes rynek biżuterii szczególnie luksusowej rozwija się bardzo dobrze w naszym kraju. Coraz więcej Polaków bowiem traktuje kupowanie biżuterii z drogimi kamieniami szlachetnymi jako inwestycję. Klienci coraz częściej decydują się także na zakup biżuterii drogą online.

Świadomość konsumentów stale rośnie, mają coraz bardziej sprecyzowane wymagania oraz oczekiwania. Pomaga im w tym niewątpliwie tak powszechny w dzisiejszych czasach dostęp do wiedzy. Internet odgrywa tu szalenie istotną rolę. Potencjał tego kanału jest ogromny. Umożliwia obejrzenie biżuterii na stronie internetowej, uzyskanie o niej informacji czy też skontaktowanie się z doradcami klienta. Mimo że wśród naszych klientów nadal możemy wyróżnić grupy, dla których media tradycyjne mają duże znaczenie, przy obecnym tempie życia to właśnie internet odgrywa rosnącą rolę w pozyskiwaniu i udzielaniu informacji, budowaniu wizerunku, czy nawiązywaniu relacji – mówi Joanna Pustkowska, dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej Yes.

– Miłośnicy biżuterii poszukują szlachetnego detalu, który pozwoli im wyrazić siebie. Obok walorów estetycznych biżuteria, zwłaszcza ta luksusowa, czyli z diamentami lub kamieniami szlachetnymi, stanowi również dla wielu z nich inwestycję – dodaje Joanna Pustkowska.

Aktualnie na sieć Yes składa się 111 salonów – w tym 107 „tradycyjnych”, 3 pod logo Yes Prestige oraz Galeria Yes w Poznaniu, przy ul.Paderewkiego 7. Uzupełnieniem sieci jest dynamicznie rozwijający się sklep internertowy marki Yes.
Firma działa na polskim rynku od 1981 roku. W ofercie marki można znaleźć biżuterię i zegarki. Salony brandu znajdują się w centrach handlowych zarówno dużych, jak i średnich miast. Od 2003 roku oferta produktowa sieci dostępna jest także poza salonami stacjonarnymi – w e-sklepie.