CCC powiększy sieć sklepów w Niemczech

Flagowy salon CCC, fot. CCC

Flagowy salon CCC

Firma CCC w 2014 roku otworzyła 23 sklepy w Niemczech, w tym największy salon tzw. „flagship store” o powierzchni 2134 mkw. w Berlinie. Obecnie spółka posiada 27 punktów sprzedaży na tym rynku. – W 2015 roku planujemy otworzyć od 20 do 25 sklepów w Niemczech. Jesteśmy bardzo ostrożni pod wyglądem lokalizacji i wybieramy tylko najlepsze miejsca dla naszych sklepów – powiedział Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA.

Największy salon marki „flagship store” mieści się w prestiżowym miejscu Berlina – przy Alexanderplatz. Przestronne wnętrza salonu usytuowane są na 3 piętrach, na których przedstawiona jest szeroka oferta dla kobiet, mężczyzn i dla dzieci.

Strategia Grupy CCC zakłada osiągnięcie pozycji lidera w krajach Europy Środkowej przy zachowaniu wysokich parametrów rentowności i zwrotu z kapitału własnego. W latach 2013-2015 Grupa planuje powiększenie powierzchni handlowej o blisko 200 tys. mkw.). W samym 2015 roku spółka planuje zwiększyć powierzchnię handlową o 70-80 tys. mkw., czyli przyrost 22-25 proc.

W latach 2014-2015 Grupa CCC zamierza skoncentrować swoje wysiłki na powiększeniu powierzchni handlowej w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii oraz Austrii, Słowenii, Chorwacji, Niemczech.

Sprzedaż detaliczna CCC prowadzona jest w ramach trzech sieci: CCC, Boti, Lasocki. Obecnie spółka posiadała sieć złożoną ze sklepów własnych i franczyzowych (401 w Polsce, 77 w Czechach,30 na Słowacji, 57 na Węgrzech, 17 w Austrii, 8 w Chorwacji, 3 w Turcji, 27 w Niemczech, 6 na Słowenii, 31 w Rumunii, 5 w Rosji, 6 na Łotwie i 4 na Ukrainie).

Sieć CCC została doceniona przez Jury nagrody SCF Retailer of the Year 2015 poprzez nominacje w kategorii Best Expansion i Footwear. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016