Monnari
Monnari

Spółka Monnari prowadzi sieć ponad 120 salonów zlokalizowanych w obiektach handlowych na terenie kraju. W 2015 roku firma planuje zwiększać powierzchnię handlową sklepów, a także poprawić warunki najmu w niektórych miejscach. Ponadto rozmawia o nowych 4-5 lokalizacjach.

W zeszłym roku spółka otworzyła kilkanaście sklepów m.in.: w Factory Kraków, CH Plaza w Toruniu, CH Plaza w Suwałkach, Gemini Park Bielsko-Biała, Galerii Amber w Kaliszu, Poznań City Center, Galerii Tarnovia w Tarnowie, Atrium Felicity w Lublinie, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w Galerii Vivo! w Pile.

Przypomnijmy, długoterminowa strategia rozwoju spółki Monnari zakłada ciągłe umacnianie pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy. Spółka otwiera nowe sklepy oraz systematyczne zwiększanie powierzchnie dotychczas funkcjonujących punktów sprzedaży. Odpowiedni dobór lokalizacji punktów sprzedaży umożliwia spółce maksymalizację zysków. W tym celu sieć dąży do usytuowania swoich salonów w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych miastach Polski.

Monnari to polska sieć modowa działająca w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet. Oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima). Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie sieć Monnari liczy ponad 120 salonów firmowych zlokalizowanych w całej Polsce.