Teletorium w Złotych Tarasach (Warszawa)
Teletorium w Złotych Tarasach (Warszawa)

Teletorium to ogólnopolska sieć stoisk sprzedażowo-usługowych oferująca telefony komórkowe oraz akcesoria GSM. Właściciel sieci w 2015 roku będzie optymalizować jakość obsługi, ofertę, dostępność oraz otwierać nowe punkty w miarę dostępności lokalizacji.

– Planujemy przekroczyć liczbę 200 lokalizacji w centrach handlowych. Aktualnie zarządzamy 185 punktami sprzedaży. Pracujemy nad otwarciami i w najbliższym czasie powstaną nowe stoiska m.in. w Gorzowie, Malborku – mówi portalowi Retailnet.pl Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium sp. z o.o.

– W zeszłym roku sieć Teletorium powiększyła się o kolejne ponad 40 lokalizacji. Wszystkie to franczyzowe punkty, tzw. wyspy w centrach handlowych. To wręcz przekroczyło nasze pierwotne założenia na 2014 rok – dodał Piotr Andrzejewski.

Firma Teletorium działa na rynku od 2004 roku, od 2009 w formie sieci franczyzowej. Należymy do grupy kapitałowej jednego z największych dystrybutorów akcesoriów GSM – spółki akcyjnej TelForceOne, notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stoiska handlowe sieci Teletorium znajdują się w największych centrach handlowych w całej Polsce. Na niewielkiej powierzchni sprzedażowej oferują telefony, ale również baterie, ładowarki sieciowe i samochodowe, zestawy słuchawkowe, kable usb, pokrowce i obudowy, przenośne pamięci, kabury, oryginalną biżuterię do telefonów komórkowych oraz inne akcesoria. Stoiska sieci znajdują się przede wszystkim w centrach handlowych m.in.: Galerii Dominikańskiej, Koronie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu; Galerii Kazimierz, Zakopiance w Krakowie; Silesii w Katowicach, Sadybie, Promenadzie, Złotych Tarasach, Wola Park w Warszawie, czy w centrach M1 w całym kraju. 95 proc. lokalizacji Teletorium to tzw. wyspy handlowe, które mają od 6 do 12 metrów kwadratowych.