Kolekcja H&M Home

Format salonów H&M Home oferujący artykuły wyposażenia wnętrz cieszy się dużą popularnością wśród Polaków. W związku z tym przed świętami firma zdecydowała się otworzyć kilka stoisk tymczasowych w swoich największych salonach, oferując świąteczne artykuły do domu. H&M planuje kolejne otwarcia konceptu w Polsce.

Jak ustaliła redakcja Retailnet regularne punkty sprzedaży H&M Home będą otwierane najwcześniej za kilka miesięcy.

– H&M Home bardzo spodobał się Polakom, tak więc z pewnością format ten będzie w dalszym ciągu rozwijany. Jednak kolejne otwarcia nie nastąpią wcześniej niż wiosną 2015 roku – mówi dla Retailnet Ewa Jarzemska z firmy H&M.

Sklepy marki H&M Home poza Polską obecne są także w krajach skandynawskich, Niemczech, Holandii i Austrii, gdzie jest prowadzona także sprzedaż tych produktów online. Swoją pierwszą kolekcję marka promowała wiosną 2009 roku. W naszym kraju pierwsze H&M Home zostały otwarte jesienią 2012 roku – wtedy też firma otworzyła 5 punktów sprzedaży w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdyni oraz Nowym Sączu.

Marka H&M Home oferuje artykuły wyposażenia wnętrz (poszewki, komplety pościeli, ręczniki, dywaniki łazienkowe, koce, zasłony, szlafroki) w przystępnych cenach. W ofercie dominują bogato zdobione tekstylia.

Średnia powierzchnia sklepów H&M w Polsce wynosi 2-2,1 tys. mkw. Obecnie w Polsce działa ponad 130 salonów marki.

Firma H&M rozwija się w Polsce głównie na terenie centrów handlowych. Zdarzają się jednak pojedyncze lokalizacje przy ulicach, jak salon mieszczący się przy ul. Nowy Świat w Warszawie.

H&M oficjalnie zapowiedziało też otwarcie w 2015 roku sklepu internetowego na polskim rynku oraz siedmiu innych krajach europejskich.