Meat & Fit – nowa sieć gastronomiczna rozpoczyna ekspansję

Meat & Fit

Meat & Fit – sieć gastronomiczna typu fast food rozpoczyna ekspansję na terenie naszego kraju. Sieć ma być rozwijana zarówno na terenie centrów handlowych, jak i w lokalizacjach ulicznych miast różnej wielkości.

Meat & Fit to nowa marka gastronomiczna obecna na naszym rynku, za rozwój której odpowiada firma 7 Street, rozwijająca jednocześnie sieć lokali pod nazwą 7th Street. Do tej pory firma otworzyła dwa lokale nowego brandu. Znalazły się one w Poznaniu i Elblągu.

– W Meat & Fit dajemy do wyboru zarówno bardzo lekkie pod względem kaloryczności sałatki, a także znane już dobrze z sieci 7th Street burgery w wysokiej klasy wołowiny oraz panierowane kawałki kurczaków. Czas oczekiwania na zamówienie jest znacznie krótszy niż ma to miejsce w tradycyjnej restauracji, gdyż od zamówienia do realizacji występuje znacznie mniej procesów pośrednich, dodatkowo fakt że dania są przygotowywane na oczach klienta, zdecydowanie zmniejsza poczucie upływu czasu w świadomości klienta – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Błażejewski, właściciel firmy 7 Street.

Z ofertą dla centrów handlowych

Firma planuje otwarcia restauracji zarówno w lokalizacjach ulicznych, jak i w centrach handlowych.

– Meat & Fit to koncept, który planujemy rozwijać także w centrach handlowych na terenie całego kraju. Jest on na tyle elastyczny, że może być rozwijany zarówno na terenie obiektów największych miast, jak i w mniejszych miastach. W tym roku planujemy łącznie kilka otwarć tego konceptu, ponieważ pierwsze, działające już punkty sprzedaży udowadniają, że Meat & Fit może funkcjonować z powodzeniem na tle konkurencji – dodaje Łukasz Błażejewski.

Z myślą o franczyzobiorcach

Podobnie jak sieć 7th Street, także Meat & Fit ma być rozwijana głównie w oparciu o model współpracy franczyzowej.

– Prowadzimy już rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami, którzy są zainteresowani otwarciem punktu Meat & Fit. Osoby zainteresowane otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z inwestycją około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy lub food trucka muszą liczyć się z inwestycją około 98 tys. zł netto za gotowy do pracy mobilny punkt – twierdzi właściciel firmy.

Obecnie na terenie kraju działa 9 restauracji sieci 7th Street oraz 2 restauracje Meat & Fit. 7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.

Reklama

Galeria Jurajska