Szachownica

Spółka Joart, która odpowiada za rozwój sieci salonów odzieżowych Szachownica planuje dalszy rozwój swojej marki na polskim rynku. Niebawem firma planuje skupić się znacznie bardziej także na sprzedaży internetowej.

– 2014 rok był dla sieci Szachownica rokiem obfitującym w sukcesy. Łącznie zostało otwartych 12 nowych sklepów. Zwłaszcza koniec roku był dla nas okresem intensywnego rozwoju. Tylko w grudniu Szachownica uruchomiła 3 nowe sklepy – w galeriach w Dębicy, w Zamościu oraz w Nowym Sączu – mówi dla Retailnet Artur Kuczyński, prezes firmy Joart SA.

– Obecnie w ramach sieci działa już 56 sklepów zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Przedłużane na kolejne lata umowy najmu oznaczają, że jesteśmy postrzegani jako solidny i pewny partner handlowy i biznesowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe, co utwierdza nas w przekonaniu, że zaufało nam tysiące klientów co jest ogromnym dowodem uznania i powodem do dumy – dodaje.

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma planuje podwoić liczbę nowych otwarć w porównaniu do ubiegłorocznych otwarć.

– Rok 2014 był dla nas okresem wytężonej pracy. Utrzymaliśmy dynamikę rozwoju sieci z poprzedniego roku, a w 2015 roku planujemy podwoić liczbę nowych otwarć. Konsekwentnie kontynuujemy rozwój, koncentrując się na lokalizacjach zapewniających duży ruch. Wybrane przez nas lokalizacje okazały się na tyle atrakcyjne i opłacalne, że firma będzie kontynuować strategię rozwoju sieci. Mijający rok był również intensywny pod względem prowadzonych działań promocyjno-marketingowych. Firma mocniej uaktywniła się w internecie. Wiosną 2015 pojawi się również zupełnie nowy sklep online, który znacząco wzmocni sprzedaż internetową – twierdzi Artur Kuczyński.

Pierwszy salon sieci Szachownica został otwarty w listopadzie 2002 roku.