ebexo sprzedaż online

Platforma e-commerce Ebexo, przeznaczona zarówno dla dla małych i dużych sklepów internetowych. Oprogramowanie ułatwia zarządzanie sklepami online.

Obecnie z platformy korzysta ponad 200 sklepów internetowych. Wybrane wdrożenia firmy to: landersen.pl, bezokularow.pl, myphone.pl, magialamp.pl, briju.pl, ekomaluch.pl, sztucer.pl czy soccerpoint.pl. Ebexo ma też na koncie ok. 100 indywidualnych realizacji graficznych.

Briju sklep internetowy
Sklep internetowy Briju

 

Platforma Ebexo to stosunkowo nowy projekt na polskim rynku, dostępna jest dla klientów od początku 2013 roku. Jej twórca, Łukasz Strzelec, prowadził przedtem agencję interaktywną Ibero, która od 2009 roku realizowała zlecenia na wdrażanie sklepów internetowych na oprogramowaniu o nazwie Iberoshop.

Platforma w modelu SaaS

Ponieważ zleceń przybywało, Łukasz Strzelec zdecydował się stworzyć odrębną platformę e-commerce. W 2013 roku powstała firma Ebexo. Od początku 2015 roku zmieniła swoją strategię produktową i wprowadziła na rynek nową ofertę.

Podstawowym produktem oferowanym przez Ebexo jest oprogramowanie do zarządzania sklepami internetowymi, działające w modelu SaaS. Cechą, która wyróżnia tę ofertę na rynku jest fakt, że wszystkie funkcje dostępne są bez limitu w ramach jednej miesięcznej opłaty abonamentowej.

Pakiet bez limitów

„Oferujemy sprzedawcom internetowym jeden pakiet, w ramach którego mogą korzystać z wszystkich dostępnych funkcji. Nie ograniczamy transferu, liczby produktów, zamówień, ani innych parametrów. Klient, który wykupuje pakiet ma też pełen dostęp do wszystkich funkcji oraz wprowadzanych nowości. Taka oferta wyróżnia Ebexo na tle konkurencji” – mówi Łukasz Strzelec.

„Sprzedawcy nie ponoszą dodatkowych  kosztów, takich jak opłata instalacyjna czy prowizja od sprzedaży. Jest to ważne, bo często wraz z rozwojem sklepu wzrastają koszty oprogramowania” – dodaje.

Platforma Exebo wyróżnia się także na rynku rozbudowanymi funkcjami związanymi z obsługą kodów rabatowych i promocyjnych. Umożliwia także, w ramach pakietu, zarządzanie e-mail marketingiem, bez ograniczania liczby maili. Oferuje przy tym opcję tworzenia raportów i analiz.

Indywidualne wdrożenia RWD

Ebexo oferuje również indywidualne wdrożenia, dla tych, którzy nie chcą korzystać z szablonów. Projekty tworzą graficy z zespołu Ebexo, bez udziału zewnętrznych zleceniobiorców. Wdrożenia powstają na podstawie wzorcowego projektu RWD.

Ponadto w Ebexo można zamówić projekt logotypu i nazwy dla sklepu. Oferta skierowana jest zarówno do klientów otwierających pierwszy sklep, jak i dużych podmiotów gospodarczych decydujących się na zmianę oprogramowania czy szatę graficzną e-sklepu.