Salon Neonet
Salon Neonet

Spółka Neonet SA, właściciel sieci salonów oferujących produkty z branży RTV/AGD i IT, planuje w 2015 roku uruchomić kilkadziesiąt nowych sklepów. O planach ekspansji rozmawiamy z Bartoszem Piotrowskim, dyrektorem Działu Rozwoju Neonet.

Jakie wydarzenia były najciekawsze dla sieci w minionym roku?
Mijający rok możemy określić rokiem dynamicznych zmian w branży. Upadłość likwidacyjna sieci Avans w pierwszym półroczu spowodowała spore zamieszanie na rynku RTV/AGD. Dobre wyniki, które osiągnęliśmy w 2014 roku, są dla nas potwierdzeniem, że przyjęty przez nas model sklepu oraz utrzymywane wysokie standardy obsługi klienta są słuszną strategią rozwoju.

Jakie są plany ekspansji sieci Neonet?
Obecnie sieć Neonet liczy ponad 270 sklepów. W poprzednim roku zrealizowaliśmy z sukcesem ponad 70 projektów inwestycyjnych. Powierzchnia naszych sklepów zwiększyła się o blisko 20 tys. mkw. Na nadchodzący rok planujemy stabilny rozwój sieci, którą chcemy powiększyć o kolejne kilkadziesiąt sklepów.

Jak ocenia Pan obecnie dostępną powierzchnię handlową dla rozwoju Państwa konceptu?
Podaż obiektów, którymi potencjalnie jesteśmy zainteresowani z każdym rokiem dynamicznie się zwiększa. Obserwujemy, że parki handlowe i galerie budowane są w coraz mniejszych miejscowościach. Jednocześnie w większych miastach są lokowane nowe projekty, następuje także reorganizacja centr handlowych budowanych w latach 90-tych. Dlatego poświęcamy dużo czasu na wnikliwą analizę każdego projektu i lokujemy nasze sklepy w lokalizacjach z największym potencjałem.