Kolejny udany rok dla Parku Handlowego Młyn

Park Handlowy Młyn

Park Handlowy Młyn

Obroty Parku Handlowego Młyn w 2014 roku systematycznie wzrastały z kwartału na kwartał, aby osiągnąć poziom prawie 58 mln zł, czyli aż 15 proc. wzrost w porównaniu z całym rokiem poprzednim.

– To już kolejny rok, w którym obroty naszych najemców rosną. Świadczy to o sukcesie formatu parku handlowego i udowadnia przywiązanie klientów do naszego obiektu oraz marek w nim obecnych – mówi Dorota Beltrani, Leasing & Asset Manager w EC Property Managment, spółce zarządzającej obiektem. –Dodatkowo, wszyscy nasi najemcy, którym kończyły się umowy, zdecydowali się zostać z nami na dłużej, na kolejne pięć lub dziesięć lat.

– Potwierdza się, że format parku handlowego nie tylko zadomowił się na polskim gruncie, ale staje się niejednokrotnie pierwszym wyborem polskich zakupowiczów, którzy ze względu na m.in. wygodę, wybierają parki handlowe – mówi Jonathan Tinker, Dyrektor Zarządzający spółki EC Property Management. – Planujemy dalszy rozwój tego formatu w całej Polsce i będziemy starać się uzupełniać ofertę istniejących już centrów handlowych.

Park Handlowy Młyn znajduje się w północno-wschodniej części Wrocławia, w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – tuż przy centrum handlowym Korona i Castoramie, przy drodze wylotowej do Warszawy. Otwarcie obiektu miało miejsce w grudniu 2008 roku. Nazwa pochodzi od zabytkowego Młyna Sułkowice, wybudowanego w sąsiedztwie dzisiejszej inwestycji w 1890 r. Na prawie 10 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się dziewięć sklepów (Piotr i Paweł, TKMaxx, Media Expert, Smyk, Sportsdirect.com, Super-Pharm, Deichmann, Kakadu, i Komfort), gwarantujących najwyższej jakości towary i obsługę. PH Młyn dysponuje 250 bezpłatnymi miejscami parkingowymi. Właścicielem Parku Handlowego Młyn jest firma Helical Wrocław, zarządcą: EC Property Management.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016