Supermarket Piotr I Paweł
Supermarket Piotr I Paweł

Mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem ilości otwarć nowych supermarketów Piotr i Paweł, bowiem sieć powiększyła się o 17 placówek. W roku 2015 firma planuje uruchomić około 30 sklepów poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

W 2014 roku Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla sieci aglomeracjach warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce.

Tempo rozwoju oraz wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót za rok 2014 w wysokości 2.035 mld co ze wzrostem 5,6 proc. plasuje Piotra i Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.

Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci POLOmarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna „Lubię” liczy 120 pozycji. Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych „Piotr i Paweł” i „Kuchnia Polki”.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu obchodząca w bieżącym roku 25 lecie funkcjonowania, licząca obecnie 115 sklepów.