Próchnik rozbudowuje sieć sklepów

Kolekcja Próchnik

Kolekcja Próchnik

Firma Próchnik planuje otwarcie kilku nowych salonów swojej flagowej marki. Wszystkie znajdą się w centrach handlowych na terenie miast różnej – ustaliła redakcja Retailnet.

– W 2015 roku zamierzamy otworzyć 3-4 nowe sklepy marki Próchnik. Podobnie jak dotychczasowe lokalizacje, te salony także znajdą się w galeriach handlowych. Przyglądamy się cały czas zmieniającemu się rynkowi centrów handlowych, więc pod uwagę bierzemy zarówno obiekty o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i obecnie budowane centra – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Dziełak, dyrektor ds. sprzedaży marki Próchnik.

Jak twierdzi Anna Dziełak w 2014 roku firma Próchnik otworzyła 2 salony flagowej marki.

Na chwilę obecną spółka prowadzi 25 salonów własnych swojej flagowej sieci. Ponadto oferta marki dostępna jest także w 9 sklepach agencyjnych. W ostatnim czasie salony agencyjne z ofertą Próchnik rozpoczęły działalność w dwóch gdańskich centrach handlowych.

Koniec 2014 roku był niezwykle pracowity dla spółki, bowiem w bardzo krótkich odstępach czasowych firma otworzyła dwa sklepy internetowe. Marka Próchnik uruchomiła kilka tygodni temu sklep internetowy na platformie Presta Shop, z opcją darmowej dostawy. Nieco wcześniej działalność rozpoczął e-sklep drugiego brandu firmy – Rage Age, oferującego ekskluzywną odzież dla kobiet i mężczyzn.

Zarówno marka Próchnik, jak i Rage Age rozwijana jest przez spółkę na terenie centrów handlowych w całym kraju.

Reklama

Galeria Jurajska