Mon Amie rusza z franczyzą

Salon Mon Amie

Mon Amie, marka należąca do pabianickiego Pawo, rozpoczyna rozwój przez franczyzę. Brand będzie rozwijany na terenie dużych i średnich miast naszego kraju.

Mon Amie to jedna z nowszych marek odzieżowych na rynku eleganckiej mody damskiej. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2013 roku w galerii Port Łódź. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.

– Lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym są najczęściej niedostępne dla franczyzobiorców, gdyż firmy otwierają tam salony własne. Marki Pawo i Mon Amie należą do wyjątków. Nasi franczyzobiorcy mogą bowiem prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce – mówi dla Retailnet Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie.

Przystąpienie do systemu damskiej marki nie wiąże się z żadnymi opłatami. Lokal, w którym będzie działał sklep powinien mieć około 100 mkw. powierzchni. Całość inwestycji w salon marki Mon Amie zamyka się w kwocie ok. 300 tys. zł.

Mon Amie, to marka stworzona eleganckich i aktywnych kobiet. Jest odpowiedzią na potrzeby wielu polskich konsumentek, którym doskwierały zunifikowane kolekcje dostępne w sklepach. Firma celuje bowiem w krótkie serie.

– W Mon Amie nie ma ciasnych, surowych przymierzalni, jakie znamy z dużych sklepów. Jest za to wydzielona strefa – przestronny showroom z wyściełanymi miękką wykładziną przymierzalniami. To miejsce, w którym klientki poza intymnością i komfortem przymierzania mają do dyspozycji szafy z ubraniami w swoich rozmiarach. Dzięki temu nie muszą opuszczać przymierzalni, aby wybrać sobie inny strój – dodaje Anna Włodarczyk, dyrektor kreatywna marki Mon Amie.

Salon Mon Amie

Reklama

Galeria Jurajska