Salon Top Secret
Salon Top Secret

Sieć sklepów segmentu modowego Grupy Kapitałowej Redan dynamicznie się rozwijała w 2014 roku. Otwarto 31 sklepów franczyzowych marki Top Secret, sześć Trolla oraz 32 kornery, uruchomiono także jeden sklep własny Top Secret oraz 28 outletów, w tym 5 namiotów w miejscowościach turystycznych.

Zmiany i nowi franczyzobiorcy

W minionym roku dokonano także licznych zmian w istniejących już placówkach, przebudowano cztery sklepy franczyzowe w Kraśniku, Gryficach, Lubartowie i Kołobrzegu oraz rearanżowano umeblowanie w ośmiu sklepach Top Secret.

W 2014 roku pozyskano 14 nowych franczyzobiorców, a przyrost powierzchni sprzedaży sklepów franczyzowych Top Secret, w porównaniu do 2013 roku, wyniósł 18 proc. Dla sieci sprzedaży Troll w 2014 r. pozyskano czterech nowych franczyzobiorców, co przełożyło się na ponad 35 proc. przyrost powierzchni sieci w porównaniu do 2013 roku.

Ruszył showroom

W grudniu 2014 roku w Moskwie uruchomiony został showroom marek modowych GR Redan, umożliwiający profesjonalną prezentację kolekcji. Odbyła się tam już kontraktacja pierwszej części kolekcji wiosna 2015 oraz specjalnej kolekcji Lato 2015.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.