Pawo inwestuje w sieć franczyzową

Sklep Pawo

Firma Pawo posiada obecnie 27 salonów swojej flagowej sieci oferującej elegancją odzież dla mężczyzn. 21 z wszystkich lokalizacji to salony własne firmy, z kolei 6 kolejnych prowadzonych jest przez franczyzobiorców. Jak ustaliła redakcja Retailnet spółka planuje kolejne otwarcia salonów w centrach handlowych.

– Cały czas przyglądamy się rozwojowi rynku centrów handlowych w Polsce. Oczywiście opieramy swój rozwój o otwarcia w obiektach o ugruntowanej pozycji, ale także nie wykluczamy otwarć w nowych obiektach. Często bowiem na terenie mniejszych miast nowe obiekty są na tyle interesujące i mają dobrze przygotowaną ofertę, że przejmują znaczną liczbę klientów dotychczas działających galerii w danych miastach – mówi w rozmowie z Retailnet Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie.

Franczyza na specjalnych zasadach

Jak ustaliła redakcja Retailnet, spółka planuje dalszy rozwój sieci salonów w oparciu o system franczyzowy.

– Placówki franczyzowe są otwierane według ogólnych standardów obowiązujących w naszej firmie. Sklepy te także nie różnią się ofertą oraz powierzchnią. To powoduje, że klient przychodzący na zakupy do franczyzowego salonu naszej sieci, nie jest w jest w stanie odróżnić, czy jest to salon własny naszej firmy czy franczyzowy. Ponadto zależy nam na jak najelepszej współpracy z franczyzobiorcami. Nasi franczyzobiorcy mogą więc prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce, gdzie na ogół większość marek decyduje się prowadzić sklepy własne – dodaje Marek Ziółkowski.

Pawo otwiera swoje sklepy w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia salonu marki to 80 mkw. Koszt inwestycji w sklep Pawo wynosi ok. 200 tys. zł. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Stacjonarnie i online

Jak już informowaliśmy sieć Pawo uruchomiła sprzedaż internetową. Wdrożeniem projektu na platformie Presta Shop zajęła się agencja interaktywna 2dm.pl. Wszystkie zamówienia, niezależnie od opcji płatności, realizowane są za darmo.

Sklep stworzono na jednym z szablonów Presta Shop, dostosowanym do potrzeb Pawo przez agencję interaktywną 2dm.pl. Agencja zajmuje się obsługą sklepu w sposób kompleksowy, fotografuje produkty, uzupełnia treści, zarządza obecnością na Facebooku, zajmuje się pozycjonowaniem strony i kampaniami w AdWords. Po stronie Pawo pozostaje kontakt z klientami, organizacja dostaw oraz płatności.

Marka Pawo obecna jest na polskim rynku od 25 lat i należy do firmy Pawo sp. z o.o. Sklepy marki Pawo działają w największych centrach handlowych w kraju, W 2014 roku spółka otworzyła 3 salony swojej flagowej sieci w Poznaniu, Krakowie i Chełmie. Spółka jednocześnie rozwija sieć salonów z odzieżą damską Mon Amie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska