Produkty Gino Rossi
Produkty Gino Rossi

W pierwszym półroczu Gino Rossi planuje otwarcie kolejnych salonów obuwniczych w Czechach. Na zaawansowanym etapie są rozmowy z przedstawicielami trzech centrów handlowych w Pradze, w tym z jednym z najbardziej prestiżowych obiektów handlowych w czeskiej stolicy.

Nowe otwarcia w Czechach

W Czechach działają trzy sklepy firmowe Gino Rossi, jeden własny i dwa franczyzowe, zlokalizowane w Pradze w centrach handlowych: Metropole Zlicin, Novy Smichov (otwarty w grudniu 2014) i Atrium Flora. Salon firmowy Gino Rossi w Czechach ma powierzchnię od 70 do 100 mkw. Do końca 2015 roku sieć sprzedaży marki ma powiększyć się o trzy sklepy.

– Jesteśmy obecni w Czechach od 10 lat i widzimy bardzo duży potencjał rozwoju w segmencie sprzedaży markowego obuwia na tym rynku. Rośnie zainteresowanie marką Gino Rossi i uważamy, że to doskonały moment na dalszą ekspansję. Planujemy otwarcia nowych sklepów w centrach handlowych: Palladium, Arkady Pankrac, Outlet Sterbohole, Galeria Vankovka, Chodov. Rozwój sieci sprzedaży Gino Rossi w Czechach będzie realizowany z partnerami handlowymi zdecydowanymi na współpracę na zasadach franczyzy – mówi redakcji Retailnet.pl Anna Karbowa, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Gino Rossi.

Sklepy na Słowacji i krajach nadbałtyckich

Gino Rossi planuje również rozwój na rynku słowackim, gdzie w tym roku ma zostać otwarty drugi salon firmowy. W pierwszej kolejności rozważana jest lokalizacja sklepu w centrum handlowym AuPark w Bratysławie lub Koszycach.

Sieć sprzedaży Gino Rossi rozwija się także w krajach nadbałtyckich. Obecnie na Litwie i Łotwie działa 6 salonów Gino Rossi. W tym roku planowane jest otwarcie kolejnych dwóch sklepów. W krajach nadbałtyckich sieć rozwijana jest w modelu zarządzania, który daje Gino Rossi pełną kontrolę nad zapasami i kasą fiskalną partnera handlowego.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieći liczy obecnie 64 salony krajowe i 32 salony zagraniczne. Marka jest obecna na 11 rynkach i od 2 lat prowadzi sprzedaż online. Natomiast Simple Creative Products to ponad 56 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Według założeń spółka powiększy sieć sprzedaży detalicznej do 97 sklepów Gino Rossi oraz do 62 salonów Simple.

Sieć Gino Rossi została doceniona przez Jury nagrody SCF Retailer of the Year 2015 poprzez nominacje w kategorii Footwear Retailer. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.