Kolekcja Sinsay
Kolekcja Sinsay

Firma LPP planuje kolejne otwarcie salonu marki Sinsay w Warszawie. Do tej pory bowiem brand reprezentowany był w stolicy poprzez jeden sklep mieszczący się w Centrum Handlowym Atrium Reduta.

Największa spółka odzieżowa LPP zdecydowała się na otwarcie salonu Sinsay w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Jak ustaliła redakcja Retailnet sklep sieci w stołecznej galerii zajmie powierzchnię 700 mkw. i zostanie otwarty do 21 marca 2015 roku. Sklep będzie sąsiadował m.in. ze sklepami House oraz Worldbox czy Cropp i znajdzie się na pierwszym poziomie obiektu.

Sinsay jest najnowszym brandem w portfolio LPP, który pojawił się na rynku w marcu 2013 roku. Odzież marki Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają najczęściej powierzchnię od 200 do 400 mkw. Od października 2013 roku działa sklep internetowy marki Sinsay. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved. Obecnie w ramach sieci Sinsay w Polsce i za granicą funkcjonuje ponad 100 sklepów.

Spółka LPP zarządza obecnie 5 markami odzieżowymi – flagowym Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Ostatnią marką wprowadzoną przez spółkę jest Sinsay, która pojawiła się w 2013 roku, a jej oferta skierowana jest do nastoletnich dziewcząt. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów i tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób.

Marki spółki LPP nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Young Fashion Retailer of the Year, Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowany jest także Jacek Szołoch odpowiadający za rozwój salonów LPP. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.