Sephora zdradza plany rozwoju na 2015

Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

Sephora planuje dalszy rozwój sieci swoich perfumerii w naszym kraju. Na temat planów firmy rozmawiamy z Adamem Kołodziejczykiem, dyrektorem generalnym Sephora Polska.

W 2014 roku Sephora w dużej mierze skupiła się na modernizacjach istniejących już perfumerii. Czy firma dalej będzie remontować kolejne sklepy?

Adam Kołodziejczyk: – W 2015 roku kontynuować będziemy projekt remodelingów wybranych perfumerii Sephora. W tych, które poddaliśmy dotąd zmianom, zauważamy wyraźny wzrost odwiedzin klientów, który oczywiście bezpośrednio przekłada się na pozytywne wyniki sprzedaży tych punktów i poprawę wyników całej sieci.

Jakimi miastami zainteresowana jest obecnie Państwa firma w związku z otwarciami nowych perfumerii?

– Otwierając nowe perfumerie Sephora stawiamy na najlepsze lokalizacje w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Uważnie obserwujemy rynek nowych inwestycji, zarówno w miastach w których nie ma jeszcze naszych perfumerii, jak i tych, w których Sephora jest już obecna, a które zapowiadają atrakcyjne projekty inwestycyjne.

A czym w 2015 roku Sephora planuje zaskoczyć klientów?

– Konsekwentnie rozwijać też będziemy naszą ofertę produktów i usług. Klienci w perfumeriach Sephora znajdują wyjątkowo zaskakujący asortyment, w tym licznych marek na wyłączność np. Clarisonic, Strivectin, Benefit, Smashbox czy właśnie wprowadzona kultowa amerykańska marka makijażowa, Urban Decay. W 2014 roku wprowadziliśmy również w wybranych perfumeriach nowy serwis dla klientów o nazwie mysephora. Dzięki mobilnemu urządzeniu mogą oni m.in. sprawdzić swoja historię zakupów, czy też dostępne dla nich oferty z programu lojalnościowego Klub Sephora. W 2015 roku czekają nas oczywiście kolejne, ekscytujące premiery światowych marek oraz nowe bardzo innowacyjne usługi.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska