Atrium Copernicus

Po oddaniu do użytku nowej części Atrium Copernicus w Toruniu powiększy się oferta centrum w branży zdrowie i uroda. Do grona najemców rozbudowywanego obiektu dołączy drogeria Rossmann.

Drogeria Rossmann zajmie ponad 683 mkw. powierzchni w Atrium Copernicus. Asortyment tej sieci obejmuje około 16 tys. produktów, zarówno zagranicznych, jak i polskich producentów.

– Dzięki rozbudowie możemy do Atrium Copernicus wprowadzić marki znane i lubiane przez klientów, dla których ze względu na organiczną powierzchnię nie było już u nas miejsca – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management. – Przy okazji rozbudowy rewitalizujemy również starą część centrum. W ramach tych prac zostaną wymienione m.in. kafelki na pasażach i w korytarzach do toalet oraz część sufitów. Dzięki rewitalizacji podniesiemy komfort zakupów i dostosujemy wyglądu centrum handlowego do obecnie obowiązujących standardów – dodaje.

Rossmann wzbogaci ofertę zdrowia i urody w Atrium Copernicus, którą do tej pory reprezentowały takie marki jak: Douglas, Organique i Euro Apteka.

Więcej najemców

Pod koniec listopada w centrum nastąpiło otwarcie pierwszego w Toruniu sklepu sportowego Decathlon. Zmianie uległ też operator spożywczy i teraz w Atrium Copernicus funkcjonuje hipermarket Auchan (pierwszy obiekt tej sieci w mieście). Udostępniony jest już również nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych wzrosła do 1,4 tys. miejsc.

Otwarcie rozbudowywanej części obiektu planowane jest w I kwartale 2015r.

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W trakcie rozbudowy obiekt powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej.

90 sklepów i punktów usługowych

W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon oraz salony modowe: H&M, Reserved, CCC, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, TUI, Wojas, Wólczanka i YES oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.