15 nowych lokalizacji lodziarni Carte d’Or Cafe

Lodziarnia Carte d’Or Cafe

Lodziarnia Carte d’Or Cafe

Spółka CD Cafe, do której należy sieć lodziarni Carte d’Or Cafe zamierza przyspieszyć rozwój w naszym kraju. W tym roku planuje otwarcie kilkanaście nowych lokalizacji.

Z dużym powodzeniem wprowadzamy swoją ofertę na polski rynek franczyzy. Aktualnie nasza sieć liczy 33 lokalizacji, które oferują pełną gamę deserów, koktajli, ciast, kawy i innych produktów towarzyszących. Na rok 2015 już dziś mamy potwierdzonych do realizacji 15 lokalizacji, z który pierwsza będzie otwierana w jednym z najpopularniejszym centrów handlowym w Warszawie – mówi dla Retailnet Tomasz Łabiak, dyrektor ds. kluczowych klientów CD Cafe sp. z o.o., sp k.

– Poza franczyzą współpracujemy z blisko 200 klientami, którzy posiadają w ofercie lody Carte d’Or. Naszymi klientami są zarówno hotele, kawiarnie sieciowe jak i klienci indywidualni – dodaje Tomasz Łabiak.

Placówki sieci mierzą od 30 metrów kwadratowych w formie wysp do 120 metrów kwadratowych.

Celem strategicznym dla CD Cafe jest w perspektywie kilku lat uzyskanie na rynku pierwszego miejsca pod względem liczby lokali. Większość lokali sieci do tej pory została otwarta w galeriach handlowych, lecz istnieją także inne koncepty pozwalające na otwieranie punktów również w lokalach wolnostojących.

Spółka planuje, by w 2015 roku na rynku funkcjonowało już ponad 50 aktywnie działających lokali Carte d’Or Cafe.

Reklama

Galeria Jurajska