Rosną przychody Coccodrillo

Coccodrillo

Coccodrillo

O 27 proc. wzrosły przychody spółki CDRL w 2014 roku. Sieć sklepów właściciela marki Coccodrillo wygenerowała 106,11 mln zł.

Na uwagę zasługuje także szczególnie dobry wynik sprzedaży w sklepie internetowym spółki. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40 proc. wyższe niż w poprzednim roku.

Ponad 106 mln zł przychodów

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednik roku (wzrost o 27 proc.). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14 proc.).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40 proc.). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

Ponad 200 sklepów

Obecnie właściciel marki Coccodrillo ma 214 placówek handlowych w kraju (79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych). Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia 2014 r. liczyła 364 placówek czyli o 6 proc. więcej niż w 2013 r. (342).

Reklama

Galeria Jurajska