Rośnie odwiedzalność Bonarka City Center

Bonarka City Center

Bonarka City Center

W 2014 roku krakowskie centrum handlowe Bonarka City Center odwiedziło niemal 14 mln. klientów a obroty najemców średnio wzrosły o ponad 11 proc. rok do roku.

Każdego miesiąca 2014 roku Bonarkę City Center odwiedzało ponad 1 mln. osób. Wzrost footfallu w ujęciu rocznym wyniósł blisko 4,5 proc. a globalny, roczny wzrost obrotów najemców średnio wyniósł aż 11 proc. Miesiącami o rekordowych wynikach na tle roku były sierpień, październik i grudzień 2014 roku.

Ponadto wyniki badań konsumenckich wskazują na to, że Bonarka dysponuje najwyższym, spośród krakowskich galerii handlowych, wskaźnikiem lojalności klientów. 50 proc. badanych przyznaje, że odwiedza Bonarkę przynajmniej raz w tygodniu.

Nowe marki

– Bonarka nie przestaje pozytywnie zaskakiwać. Ostatni rok był bardzo aktywny pod względem działań rekomercjalizacyjnych. W centrum pojawiło się wiele nowych marek. Szczególnie wzmocniły się branże mody męskiej i elektroniki oraz szeroko rozumiane usługi. Wyniki odwiedzalności i obrotów są najlepszym dowodem na to, że klienci pozytywnie oceniają naszą politykę najmu. Biorąc pod uwagę kapitał lojalności klientów Bonarki, jestem przekonany, że w 2015 utrzymamy trend wzrostowym zarówno jeśli chodzi o odwiedzalność, jak i obroty – komentuje Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający, TriGranit Management Polska.

91 tys. mkw. GLA

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Reklama

Galeria Jurajska