BBHome z salonami w największych miastach

Salon Bed&Breakfast Home

Salon BBHome

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma BBHome planuje kolejne otwarcia salonów z ekskluzywnym wyposażeniem wnętrz. Na tę chwilę wszystkie planowane sklepy mają się znaleźć w centrach handlowych, choć firma poszukuje także prestiżowych lokalizacji ulicznych.

– Obecnie posiadamy 4 salony naszej marki w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Mokotów w Warszawie oraz jeden sklep w lokalizacji ulicznej. Jesteśmy obecnie zainteresowani otwarciem kolejnych salonów w kilku kolejnych największych miastach Polski. Bierzemy pod uwagę największe centra handlowe, ale interesują nas także prestiżowe lokalizacje w pobliżu sklepów luksusowych marek lub w bezpośrednim sąsiedztwie najważniejszych centrów handlowych – mówi dla Retailnet Paweł Puszczyński, manager sieci BBHome.

– Nasze sklepy mieszą średnio 80-100 mkw. powierzchni. Na tę chwilę nie planujemy rozpoczęcia współpracy w oparciu o system franczyzowy. Skupiamy się bowiem na budowaniu marki i własnych salonach Po ponad dwunastu latach działalności, nasza marka BBHome ma już ugruntowaną na rynku pozycję, cztery sklepy stacjonarne, rzeszę oddanych klientów i co najważniejsze – rozpoznawalny styl. To, co można znaleźć w BBHome to tzw. modern classic – połączenie klasycznych wzorów i materiałów z nowoczesnymi rozwiązaniami i pomysłami na wykończenie – dodaje.

Marka BBHome zajmuje się nie tylko sprzedażą najwyższej jakości mebli i elementów dekoracyjnych, ale także projektowaniem różnego rodzaju pomieszczeń. Oferta BBHome obejmuje ponad tysiąc różnych przedmiotów podzielonych na sześć linii: Meble, Oświetlenie, Łazienka, Dodatki i Akcesoria, Tkaniny i Tapety, Muzyka i Książki. Oferta marki od lutego 2014 roku jest także dostępna w sklepie internetowym www.bbhomeonline.pl.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016