Magnolia Park zdobywa nowe marki

Wnętrze Magnolia Park

Wnętrze Magnolia Park

Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku zwiększa swoją powierzchnię oraz pozyskuje nowych najemców. Wiosną Magnolia Park we Wrocławiu wejdzie w kolejny etap działalności, oferując nowości w każdym segmencie handlu i usług. Pojawią się takie marki, jak Samsung Brand Store, Jubitom czy Express Kuchnia Marché.

Komercjalizacja Magnolia Park dynamicznie postępuje. Zarządca galerii, firma Multi Poland, właśnie podpisał nowe umowy z najemcami. Pojawią się nowe marki, a niektóre z dotychczas działających sklepów zmienią swoje lokalizacje, co pozwoli im na znaczne zwiększenie swojej powierzchni. Poszerzy się oferta modowa, restauracyjna, pojawią się także kolejni przedstawiciele branży nowych technologii.

Nowe umowy najmu

Multi Poland podpisało umowę z Samsung Brand Store, który będzie pierwszym we Wrocławiu lokalem tej sieci. Na ok. 120 mkw. powierzchni oprócz ekspozycji z najnowszymi smartfonami i tabletami, klienci znajdą strefę gier Play Corner, która umożliwi wygodne testowanie najnowszych produktów firmy.

Firma podpisała umowy także ze sklepem jubilerskim Jubitom, który zajmie lokal o powierzchni 101 mkw. zlokalizowany na parterze obok schodów ruchomych przy wejściu oraz restauracją Express Kuchnia Marché, która ma lokal o powierzchni 327 mkw. na pierwszym piętrze w nowej strefie restauracyjnej.

Przeprowadzka na parter i pierwsze piętro nowej części centrum oraz znacznie zwiększenie powierzchni ekspozycji czeka sklep Mohito, który obecnie działa na pierwszym piętrze obok sklepu House. To z kolei umożliwi salonowi House zwiększyć powierzchnię o sklep swojego obecnego sąsiada. Do nowej fazy rozbudowy Magnolii swoje salony postanowiły przenieść również iSpot (150 mkw.) oraz Yes (43 mkw.).

– Trwająca rozbudowa umożliwia nam wzbogacenie oferty. Pozyskując najemców, skupiamy się na każdym segmencie, tak, aby odwiedzający nas klienci znaleźli w jednym miejscu różnorodną i kompleksową ofertę – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
– Cieszymy się z pozyskania liczących się na rynku marek, które uzupełnią propozycję Magnolia Park. Równocześnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi najemcami.

Magnolia Park

Magnolia Park

Strategia Multi Poland jest dalekosiężna – podpisywane są umowy, które wejdą w życie w dalszej perspektywie. W 2017 roku do grona najemców Magnolia Park dołączy nowa marka firmy LPP – A’Tab. Również w tym samym roku grupa LPP otworzy w Magnolii swój nowy, nienazwany jeszcze koncept.

20 tys. mkw. więcej

W efekcie rozbudowy, która zakończy się wiosną 2015 r., centrum powiększy się o 20 tys. mkw. (obecnie powierzchnia wynosi 81 tys. mkw. przy ok. 230 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach). Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji obecnie ponad 3,2 tys. miejsc parkingowych. Docelowo powstanie ich 3,5 tys.

Obecnie Magnolia Park ma ponad 81 tys. mkw. powierzchni GLA, a dzięki trwającej rozbudowie do 2015 roku powiększy się o kolejne 20 tys. mkw. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Dzięki rozbudowie Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. W styczniu otwarto centrum Jatomi Fitness.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016