Orsay: SCF to świetna okazja by przyjrzeć się rynkowi centrów handlowych

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay

Podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition będzie można porozmawiać na temat planów rozwoju sieci Orsay z Barbarą Has, Expansion Manager marki. SCF odbędzie się 3 marca w Warszawie. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.

– Marka Orsay już od kilku lat bierze udział w Shopping Center Forum. Uważamy tę formułę spotkań z wynajmującymi i najemcami za doskonały sposób na zapoznanie się z realizowanymi i planowanymi projektami – mówi w rozmowie z Retailnet Barbara Has.

– Jako, że konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju marki na polskim rynku, podczas tegorocznego Forum chcielibyśmy uzyskać szczegółowe informacje na temat projektów, których otwarcie planowane jest jeszcze w tym roku lub w pierwszym kwartale 2016 roku, a co do których nie podjęliśmy jeszcze konkretnych decyzji – dodaje, Expansion Manager Orsay.

Firma planuje kolejne otwarcia salonów zarówno w dużych, jak i średnich miastach na terenie całego kraju.

– Interesują nas obiekty w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców, których deweloperzy pozyskali już większych najemców, a obiekty są w zaawansowanej fazie realizacji. Oczywiście, SCF to również okazja do przyjrzenia się galeriom, które są jeszcze w fazie projektów i planów, a które mogą zainteresować nas w przyszłych latach – twierdzi Barbara Has.

Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Orsay rozpoczęła działalność w 1975 roku od 35 sklepów i 220 pracowników w Niemczech. Na świecie działa ponad 600 salonów tej marki w 25 krajach. W Polsce funkcjonuje 156, z czego ponad 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Za rozwój sieci w naszym kraju odpowiedzialna jest firma Ordipol sp. z o. o.

Średnia powierzchnia sklepów Orsay to 170 mkw.

Salon marki Orsay

Salon marki Orsay

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016