United Chicken: jedna restauracja co dwa miesiące

Produkty United Chicken

Produkty United Chicken

Firma United Chicken ma bardzo ambitne plany związane z ekspansją lokali gastronomicznych sieci w naszym kraju. Spółka planuje kolejne otwarcia zarówno w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych lokalizacjach.

– Grudzień 2014 roku i styczeń tego roku były dla nas bardzo owocne, bowiem otworzyliśmy restauracje franczyzowe w Rypinie i Kościerzynie. Chcielibyśmy to tempo utrzymać, ale uzależnione jest to oczywiście od podpisania umów z franczyzobiorcami. Naszym planem minimum na ten rok jest otwieranie restauracji co 2 miesiące. Rozmowy i analizy trwają, więc jesteśmy optymistami – mówi dla Retailnet Marcin Bonawenturczak, prezes zarządu United Chicken sp. z o.o.

– W tej chwili sześć spośród dziesięciu restauracji United Chicken znajduje się w galeriach handlowych. Nie oznacza to jednak, że stawiamy głównie na tego typu lokalizacje. Rozważamy wszystkie możliwości. Najważniejsze są dla nas dwa aspekty – miejsce, jakie proponują potencjalni franczyzobiorcy i analiza opłacalności, którą przeprowadzamy. Dlatego jesteśmy otwarci na każdą propozycję lokalizacyjną – dodaje prezes zarządu United Chicken.

Restauracja w Kościerzynie to druga placówka uruchomiona w ostatnim okresie przez sieć. Poprzednia, otwarta w grudniu 2014 r., jest zlokalizowana w Rypinie. Jej franczyzobiorcą jest ta sama osoba, która prowadzi już placówkę United Chicken w Brodnicy. Zdaniem prezesa Bonawenturczaka to dowód na to, że proponowana przez spółkę franczyza jest opłacalnym przedsięwzięciem.

United Chicken to sieć typu Premium Quick Service Restaurant. Jest siecią franczyzową, która udostępnia najbardziej zaawansowaną technologię przyrządzania kurczaka typu crispy. W ramach umów franczyzowych oferuje trzy formaty lokalu: niezależny, drive i foodcourt.

Restauracje United Chicken oferują swoim klientom kurczaka w panierce oraz skomponowane według własnych receptur tortille oraz kanapki z kurczakiem.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016