Sklep Reserved
Sklep Reserved

Jak poinformował zarząd LPP SA, skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły około 341 mln złotych. W związku z tym były one wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2014 roku o około 7 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 49 proc. i była na tym samym poziomie jak osiągnięta w styczniu 2014 roku.

Jak już informowaliśmy w styczniu firma odzieżowa LPP otworzyła swoje pierwsze salony outletowe w regionie wschodniej Polski. Wszystkie salony znajdują się w centrum wyprzedażowym. Każda z marek spółki zajęła osobny lokal w obiekcie.

– Otworzyliśmy w Lublinie cztery salony outletowe swoich marek. Sklep Reserved z wyprzedażową kolekcją zajął lokal o powierzchni 562 mkw. Salony z ofertą młodzieżową marek House i Cropp otwarto w lokalach o powierzchni 256 mkw. Z kolei kolekcja outletowa marki Mohito znajduje się na powierzchni 254 mkw. – mówi w rozmowie z Retailnet Marta Chlewicka w firmy LPP.

Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi (Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay), siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Szanghaju. Centrala firmy znajduje się w Gdańsku, jej filia – w Krakowie.

Marki spółki LPP nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Young Fashion Retailer of the Year, Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowany jest także Jacek Szołoch odpowiadający za rozwój salonów LPP. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.