Greenpoint planuje kilkanaście otwarć w 2015 roku

Salon Greenpoint

Salon Greenpoint

Firma Fandango właściciel marki Greenpoint zamierza w tym roku otwierać kolejne sklepy w obiektach handlowych. – Jesteśmy dopiero na etapie precyzowania planów ekspansji, ale chcielibyśmy otworzyć kilkanaście sklepów w 2015 roku – mówi portalowi Retailnet.pl Tomasz Nowicki – koordynator ds. inwestycji i planowania.

– Interesują nas szczególnie miasta powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Nacisk będziemy kłaść zarówno na rozwój sieci sklepów własnych jak i franczyzowych – podkreśla Tomasz Nowicki

– W najbliższym czasie planujemy otwarcie dwóch sklepów Grennpoint w centrach handlowych. Juz 18 lutego ruszy sklep franczyzowy w Galerii Prima w Stalowej Woli, a 25 lutego otworzymy sklep własny w Galerii Jurajskiej w Częstochowie – dodał Tomasz Nowicki.

W zeszłym roku otwarto kilka sklepów własnych marki Greenpoint, m.in. w Galerii Brodnica w Brodnicy, Siedlcach, Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, Galerii Brama Mazur w Ełku, Galeria Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju, Galerii Warmińskiej w Olsztynie, CH Rywal w Białej Podlaskiej oraz w Galerii Inbag w Bartoszycach.

Właścicielem marki Greenpoint i sieci salonów o tej samej nazwie jest krakowska spółka Fandango. Greenpoint funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie pod szyldem marki działa 76 salonów w tym 4 sklepy typu outlet zlokalizowane w Krakowie, Sosnowcu oraz w Białymstoku. Wyłącznym dystrybutorem marki jest krakowska spółka Fandango Poza sprzedażą tradycyjną firma prowadzi od 2012 roku sklep internetowy www.greenpoint.pl. Średnia powierzchnia sklepów sieci Greenpoint to od 80 do 120 mkw.

Reklama

Galeria Jurajska