Piotr i Paweł z pierwszym supermarketem w 2015

Supermarket Piotr I Paweł

Supermarket Piotr I Paweł

W ostatnich dniach stycznia sieć Piotr i Paweł otworzyła pierwszy w tym roku, a drugi już w Krakowie supermarket. Sklep sieci znalazł się w centrum handlowym, w którym zajął powierzchnię 1400 mkw.

Jak informują przedstawiciele firmy w roku 2015 sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Nowe sklepy znajdą się w miastach na terenie całego kraju.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu obchodząca w bieżącym roku 25-lecie funkcjonowania. Sieć liczy obecnie 116 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2,035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc.

2014 rok był zdecydowanie najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem liczby otwarć nowych supermarketów Piotr i Paweł, bowiem sieć powiększyła się o 17 placówek.

W 2014 roku Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla sieci aglomeracjach warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce.

Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci POLOmarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna „Lubię” liczy 120 pozycji. Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych „Piotr i Paweł” i „Kuchnia Polki”.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016