Recman: ekspansja w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców

Salon Recman

Salon Recman

W ostatnim czasie sieć sklepów Recman przeszła remodeling. Salony w nowej aranżacji działają obecnie w czterech lokalizacjach.

Właściciel sieci Recman sp. z o.o. w ciągu ostatnich kilku miesięcy oddał do użytku nowe sklepy w CH M1 w Markach pod Warszawą, warszawskim centrum handlowym Wola Park, w Centrum Mody Nadarzyn oraz w CH Forum w Gliwicach.

Poszukiwanie nowych lokalizacji

Spółka aktualnie poszukuje atrakcyjnie położonych lokalizacji w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Preferowana powierzchnia salonu dla sklepu sieci to od 70 do 100 mkw. Firma nie pobiera opłat wstępnych ani licencyjnych i zapewnia swoim franczyzobiorcom projekt adaptacji lokalu oraz kompleksową pomoc w efektywnym zarządzaniu salonem.

– Zależy nam na pozyskaniu nowych partnerów biznesowych w miastach w których do tej pory klienci nie mieli dostępu do najnowszych kolekcji sygnowanych logo Recman – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Tulwin, reprezentujący Recman sp. z o.o.

Remodeling salonów

Jak już informowaliśmy, sieć w ostatnim czasie przeszła remodeling. Wśród punktów w nowej aranżacji pierwszym był salon w CH M1 w Markach.

– Nowy shop concept umożliwia atrakcyjne prezentowanie oferowanych kolekcji, podkreśla wartości wyróżniające markę Recman oraz przede wszystkim zapewnia klientom swobodę i komfort dokonywania zakupów – dodał Wojciech Tulwin.

Sieć Recman tworzy obecnie ponad 66 salonów firmowych działających na zasadach franczyzy.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska