Produkty Gino Rossi
Produkty Gino Rossi

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wyniosła w styczniu 9,7 mln zł i wzrosła o 6 proc. w porównaniu do stycznia 2014 r.

Sprzedaż spółki Simple w styczniu, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 7,5 mln zł i była o 26 proc. wyższa w porównaniu rok do roku.

Łączna sprzedaż Grupy Gino Rossi wyniosła w styczniu 20,1 mln zł.

– Styczniowe wyniki sprzedaży w Gino Rossi i Simple są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Na sprzedaż w segmencie obuwia wpływ miała ciepła pogoda w styczniu, mimo tego zrealizowaliśmy 6 proc. wzrost sprzedaży detalicznej. Na koniec stycznia mieliśmy nieznacznie wyższy stan zapasów w Gino Rossi niż zakładaliśmy, ale ich poziom i struktura są w pełni bezpieczne dla spółki – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

– Wprowadziliśmy już do salonów Gino Rossi i Simple kolekcję wiosna-lato, która spotkała się z bardzo dobrym odbiorem. Jednocześnie, zgodnie z harmonogramem, przeprowadzamy wyprzedaże. Ich skala jest porównywalna do poprzedniego roku. Na rynkach zagranicznych możemy potwierdzić zakończenie procesu zmiany modelu zarządzania siecią sprzedaży na Litwie i Łotwie. Obecnie model franczyzowy w tych krajach polega na współpracy, w której Gino Rossi ma pełną kontrolę nad zapasami, a kasa fiskalna należy do partnera prowadzącego sklepy – dodaje Tomasz Malicki.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Wszystkie produkty charakteryzują się nowoczesnym, wyszukanym wzornictwem oraz doskonałą jakością wykonania.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje 88 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to marka odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie 56 salonów firmowych w Polsce.