Kolekcja Próchnik

Firma Próchnik SA poinformowała w raporcie, że przychody ze sprzedaży swoich obu marek – flagowej Próchnik i ekskluzywnej Rage Age osiągnięte w styczniu 2015 roku wyniosły 4 506 419 zł, co stanowi wzrost w porównaniu ze styczniem 2014 roku o 1 649 125 zł (58 proc.).

Marka Próchnik osiągnęła przychody ze sprzedaży w styczniu bieżącego roku w wysokości 2 930 357. Dla porównania w ubiegłym roku było to 2 092 719 zł. Z kolei brand Rage Age osiągnął w styczniu sprzedaż na poziomie 1 576 062, co stanowi wzrost o 106 proc. W styczniu 2014 roku sprzedaż marki była na poziome 764 575 zł.

Sprzedaż internetowa uplasowała się na poziomie 141 328 złotych. W tym samym okresie roku poprzedniego firma nie posiadała jeszcze sklepów online swoich marek.

Firma Próchnik planuje otwarcie kilku nowych salonów swojej flagowej marki. Wszystkie znajdą się w centrach handlowych na terenie miast różnej wielkości – ustaliła redakcja Retailnet.

– W 2015 roku zamierzamy otworzyć 3-4 nowe sklepy marki Próchnik. Podobnie jak dotychczasowe lokalizacje, te salony także znajdą się w galeriach handlowych. Przyglądamy się cały czas zmieniającemu się rynkowi centrów handlowych, więc pod uwagę bierzemy zarówno obiekty o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i obecnie budowane centra – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Dziełak, dyrektor ds. sprzedaży marki Próchnik.

Jak twierdzi Anna Dziełak w 2014 roku firma Próchnik otworzyła 2 salony flagowej marki.