Wojciech Tulwin, Recman: chcemy mieć 80 sklepów w 2-3 lata

Salon Recman

Salon Recman

Recman sp. z o.o., właściciel sieci sklepów z modą męską, w najbliższym czasie planuje otwarcie nowych salonów sprzedaży m.in. w Radomiu, Koninie, Płocku oraz Szczecinie.

Ekspansja w Polsce i za granicą

– W 2014 roku otworzyliśmy 9 salonów firmowych. W tym roku planujemy otwarcie kilku nowych punktów, jednocześnie chcemy zrealizować lifting wystroju w co najmniej 10 lokalach oraz skoncentrować się na przekształceniu najlepiej prosperujących sklepów partnerskich w salony firmowe. W ciągu 2-3 lat chcemy zarządzać w Polsce siecią ponad 80 doskonale prosperujących salonów firmowych, a także pierwszymi punktami za granicą – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Tulwin, reprezentujący Recman sp. z o.o.

Średnia powierzchnia sklepów Recman to 80 – 100 mkw. Spółka planuje ekspansję zarówno w centrach handlowych jak i przy ulicach generujących traffic.

Recman poszukuje nowych lokalizacji

– Zależy nam na punktach, które będą rentowne zarówno dla firmy, jak i dla partnera biznesowego. Na pewno łatwiej obecnie osiągać wysokie wyniki w galeriach handlowych, ale warto pamiętać, że dobrze zarządzane punkty sprzedaży zlokalizowane przy ulicy również znajdują klientów i mogą generować zadowalające wyniki. Na podstawie dotychczasowego rozwoju sieci wyznaczyliśmy kryterium liczby mieszkańców miast, w których otwieramy salony (powyżej 50 tys.), ale czasami analizujemy również potencjał sprzedażowy również w mniejszych miejscowościach – wyjaśnia Wojciech Tulwin.

Przypomnijmy, obecnie Recman tworzy 66 sklepów na terenie całego kraju. W ostatnim czasie sieć przeszła remodeling. Salony w nowej aranżacji działają obecnie w CH M1 w Markach pod Warszawą, warszawskim centrum handlowym Wola Park, w Centrum Mody Nadarzyn oraz CH Forum w Gliwicach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska