Nowe formy networkingu na SCF 2015 Winter Edition

SCF winter edition

Nadajniki beacon, mobilny komunikator oraz intuicyjna strona internetowa – to tylko część z nowości przygotowanych dla gości najbliższej edycji Shopping Center Forum.

Nowa storna internetowa SCF 2014 Winter Edition umożliwia natychmiastowy dostęp do najważniejszych informacji związanych z konferencją. Intuicyjna nawigacja pozwala na błyskawiczną rejestrację, a interaktywny plan stoisk jest regularnie aktualizowany.

Szczególnie pomocnym rozwiązaniem jest dział FAQ, w którym można znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania. Strona została przygotowana w językach polskim i angielskim.

SCF 2015 nowa strona

Nowa strona SCF winter 2015

Aplikacja mobilna

– Uczestnicy Forum mogą spodziewać się w tym roku wielu pionierskich rozwiązań technologicznych. Specjalnie dla uczestników SCF przygotowaliśmy mobilną aplikację Evigo Event app. Aplikacja ta jest nowoczesnym, biznesowym komunikatorem gości Forum. Z jego użyciem uczestnicy mogą umawiać spotkania, zamieszczać posty, zdjęcia i komentarze wspierające ich obecność na Forum – mówi Radosław Rybiński, dyrektor SCF 2015.

– Aplikacja pozwala także na wysyłanie prywatnych wiadomości oraz szybkie umawianie spotkań w trakcie Forum. Daje też dostęp do pełnej listy uczestników Forum oraz listy projektów. Evigo Event app jest także jedyną w swoim rodzaju platformą marketingu dla partnerów i wystawców forum – dodaje.

Evigo Event app będzie kompatybilna ze wszystkimi mobilnymi urządzeniami dostępnymi na rynku. Uczestnicy Forum będą mogli z niej korzystać już od 10 lutego br.

Technologia beacon

W hali wystawienniczej zainstalowane zostaną beacony – nowoczesne urządzenia umożliwiające natychmiastowe przesyłanie danych do urządzeń mobilnych wszystkich uczestników Forum. Beacony stosowane są m.in. przy wspieraniu sprzedaży produktów najbardziej renomowanych sieci handlowych na całym świecie. Właśnie z użyciem tej technologii uczestnicy Forum na bieżąco będą otrzymywać na swoje smartfony najświeższe informacje dotyczące Shopping Center Forum.

W tym roku SCF poświęcone będzie wpływowi handlu omnichannel na rynek powierzchni w centrach handlowych. Organizatorzy przygotowali liczne panele dyskusyjne i wystąpienia prelegentów zarówno z Polski, jak i zza granicy, którzy postarają się odpowiedzieć m.in. na pytanie jaki wpływ na sprzedaż i funkcjonowanie centrów handlowych będą miały nowoczesne technologie.

Zagraniczni i polscy eksperci

Na nowej stronie internetowej SCF 2015 przygotowano rozbudowany dział poświęcony tematom poruszanym na tegorocznym Forum wraz z dokładnym opisem prelegentów, biorących udział w prezentacjach i panelach dyskusyjnych.

SCF 2014 Winter Edition odbędzie się 3 marca na stadionie Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3. Tego dnia w jednym miejscu będą wszyscy, którzy podejmują najważniejsze decyzje o rozwoju rynku powierzchni handlowych w regionie CEE. Tylko SCF daje w Polsce możliwość osobistego spotkania managerów z wiodących rynków europejskich.

W tym roku partnerami merytorycznymi SCF 2015 Winter Edition są firmy JLL i Causa Finita. Partnerami tegorocznego Welcome Mixer są – Sukcesja, TK Development oraz Galeria Słoneczna. Z kolei partnerem After Party jest firma Deichmann.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016