Sephora podsumowuje działalność sklepu online

Jakub Jasiński, Sephora

Jakub Jasiński, Sephora

Perfumeria internetowa Sephora wystartowała w Polsce dokładnie rok temu. Obecnie jej skala zamówień w ciągu miesiąca jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach.

Sephora online znajduje się w Top 3 najlepiej prosperujących perfumerii Sephora w Polsce. Według firmy przepisem na sukces sephora.pl jest szeroki asortyment oryginalnych produktów, serwis, dbałość o jakość obsługi klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.

W ciągu minionych 12 miesięcy Sephora udało się zbudować silną pozycję wśród perfumerii rynku e-commerce – najbardziej rozpoznawalną perfumerię on-line w Polsce, wg badań przeprowadzonych przez Gemius.

Lepsze wyniki niż planowano

– Pracując nad uruchomieniem perfumerii internetowej Sephora w Polsce, wyznaczyliśmy sobie bardzo ambitne cele. Wiedzieliśmy, że jeśli mamy zdobyć rynek, musimy zrobić to najlepiej jak potrafimy. Nasze wysiłki i niezwykła dbałość o klienta opłaciły się – w pierwszym roku działalności przewyższyliśmy planowaną sprzedaż dwucyfrowo – mówi Jakub Jasiński, e-commerce local leader.

Ambicją sklepu internetowego sephora.pl jest bycie najlepszą perfumerią online, ale też intuicyjnie pierwszym kierunkiem prezentowym. Miniony okres świąteczny okazał się dla sklepu online, zgodnie z oczekiwaniami, najbardziej owocny.

– Za nami pierwsze święta, podczas których klienci mogli dokonać zakupów w perfumerii online. Sephora dzięki wejściu na rynek e-commerce, powiększyła swój zasięg do wszystkich mieszkańców Polski, także tych zamieszkujących obszary odległe od najbliższej perfumerii. Możemy zdradzić, że ponad połowa zamówień online trafia do miejscowości bez stacjonarnej perfumerii. Widzimy też wspaniałe dopełnianie się perfumerii online z tradycyjnymi – wielu stałych klientów dokonało swoich zakupów w obu kanałach sprzedaży i to jest bardzo zadowalające. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni skalą i liczbą zamówień okresu okołoświątecznego, która dwukrotnie przewyższyła nasze oczekiwania oraz kilkukrotnie przekroczyła wartość sprzedaży z miesięcy z pierwszego kwartału – dodaje Jakub Jasiński.

Marki na wyłączność

Sephora nieustannie poszerza oferowany asortyment, zawsze z gwarancją oryginalności produktu, wprowadza nowe marki dostępne w Polsce wyłącznie w Sephora. Klienci odwiedzający Sephora cenią sobie unikalny i szeroki asortyment, dlatego też kluczowym działaniem jest ciągłe rozwijanie oferty zarówno perfumerii stacjonarnych, jak i online.

Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku Sephora jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016